اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۸۴۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد

تقابل با اتلتیکو همواره ویژه است و رونالدو به خوبی می‌داند که دربی مادرید با دیدارهای دیگر تفاوت‌های بسیاری دارد.

ورزش سه: تقابل با اتلتیکو همواره ویژه است و رونالدو به خوبی می‌داند که دربی مادرید با دیدارهای دیگر تفاوت‌های بسیاری دارد.


ستاره پرتغالی در چندین بازی لالیگا استراحت داده شده تا مشکلی برای همراهی تیمش در چمپیونزلیگ ، تنها جام باقی مانده در این فصل نداشته باشد. با این حال ستاره پرتغالی به زیدان گفته که می‌خواهد حتما در دربی حضور داشته باشد، تصمیمی که با موافقت زیدان نیز همراه بوده و ستاره پرتغالی به حدی آماده هست که با قدرت در این دیدار ظاهر شود.

رونالدو مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد



دو گل رونالدو مقابل یوونتوس در چمپیونزلیگ، تنها باتری های او را برای ادامه دیدارهای فصل شارژ کرد. علاوه بر آمار استثنایی رونالدو در چمپیونزلیگ (۱۱۹ گل در مجموع، ۱۴ گل در این فصل)، روند خوب گلزنی او در لالیگا نیز ادامه یافته است. او در ۸ بازی از ۹ بازی اخیر لالیگا گلزنی کرده است. آخرین بار دیدار با لوانته بود که رونالدو موفق به گلزنی نشد.

رئال در آن بازی به پیروزی نرسید ولی رونالدو در ۸ بازی دیگری که انجام داده، ۱۸ گل به ثمر رسانده است. او به رقابت پیچیچی بازگشته و حالا با ۲۲ گل در رده دوم قرار دارد. مسی با ۲۶ گل صدرنشین است ولی شرایط خوب رونالدو باعث شده تا همه برای اون این شانس را قائل باشند که بتواند فاصله را جبران کند.

رونالدو مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد
رونالدو به خوبی برای دیدار با اتلتیکو خود را آماده کرده است، تیمی که از لحاظ گل‌های زده رونالدو، در رده سوم پس از سویا (۲۷ گل) و ختافه (۲۳ گل) قرار دارد. در مجموع، رونالدو ۲۱ گل وارد دروازه روخی بلانکوس کرده که ۱۱ گل در لالیگا، ۶ گل در کوپا دل ری و ۴ گل در چمپیونزلیگ بوده است.

آخرین درخشش او مقابل اتلتیکو به فصل گذشته و نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازمی‌گردد، جایی که فوق ستاره رئال موفق شد ۳ گل وارد دروازه اتلتیکو در برنابئو کند و با وجود شکست ۲-۱ در ویسنته کالدرون، رئال راهی فینال شد. حال باید دید او در این دیدار چه عملکردی خواهد داشت و می‌تواند به روند خوبش ادامه دهد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج