اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۸۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: گریزمان بازیکن تعیین کننده‌ای است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است مهاجم اتلتیکو مادرید بازیکن تعیین کننده است.

ایسنا: به نقل آس، رئال مادرید در هفته سی و یکم لالیگا یک‌شنبه عصر به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: مانند اتلتیکو زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم. حریف حتی یک روز کمتر از ما استراحت کرد. تمرکز ما روی بازی پیش رو است. از لحاظ فیزیکی و روحی هم آماده انجام داربی مادرید هستیم. در شرایط خوبی قرار داریم و می‌خواهیم به این روند ادامه دهیم.

سرمربی رئال مادرید درباره کریستیانو رونالدو گفت: همیشه با این بازیکن و دیگر شاگردانم صحبت می‌کنم. زمانی که بازی‌های زیادی وجود داشته باشد می‌دانیم که آن‌ها به استراحت نیاز دارند. به همین خاطر در این رابطه با بازیکنانم صحبت می‌کنم و بدون هیچ مشکلی می‌پذیرند که در برخی از بازی‌ها استراحت کنند. به جزئیات در این رابطه اشاره نمی‌کنم چون باید برخی از موضوعات تنها در بین بازیکنان تیم بماند.

رئال مادرید شروع فصل خوبی نداشت و به همین خاطر امتیازهای زیادی از دست داد. سرمربی فرانسوی در این رابطه گفت: در طول فصل در زمان‌هایی اتفاقات بر خلاف انتظار پیش می‌رود. ما از گل نزدن ضربه زیادی خوردیم اما باز هم به تلاش خود ادامه دادیم. در طول فصل زمان‌های خوب و بد وجود دارد. شروع سختی داشتیم اما توانستیم شرایط را عوض کنیم. می‌خواهیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

زیدان در ادامه به اتلتیکو اشاره کرد و گفت: برابر تیم خیلی خوبی قرار خواهیم گرفت که از لحاظ دفاعی و تهاجمی قدرتمند است. فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. نحوه بازی ما در دیدار بعد اهمیت زیادی خواهد داشت.

سرمربی فرانسوی در مورد گرت بیل اظهار کرد: نبود او در برخی از بازی‌ها به خاطر تصمیماتی است که در تیم گرفته می‌شود. این قضیه به آینده او مربوط نمی‌شود. بیل بازیکن رئال مادرید است و در این تیم خواهد ماند. او اهمیت زیادی برای تیم دارد. درست است همه بازیکنان دوست دارند در همه دیدارها حضور داشته باشند اما گاهی اوقات نیاز است تا استراحت کنند و به دلایل فنی در بازی حضور نداشته باشند.

رئال مادرید با چهار امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو مادرید در رتبه سوم لالیگا قرار دارد. هدف شاگردان زیدان نایب قهرمانی در این فصل است. سرمربی سفیدپوشان درباره اهمیت این قضیه اظهار کرد: ما در همه بازی‌ها باید با تمام وجود به میدان برویم و اختلافمان را نسبت به حریفانمان کمتر کنیم. همیشه باید نشان دهیم برای پیروزی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. نمی‌دانم فصل چگونه پایان خواهد یافت. همه فکر می‌کنند فصل به پایان رسیده است اما تا پایان باید به تلاش خود ادامه دهیم.

زیدان به نقش آنتوان گریزمان در اتلتیکو اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم او بهترین بازیکن کنونی فرانسوی است یا نه اما بازیکن تعیین کننده‌ای است. با توجه به عملکردش در زمین، به چنین موضوعی اعتقاد دارم. عملکرد گریزمان ما را شگفت‌زده نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج