adexo3
۶۹۹۰۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورد عجیب در اتلتیکو مادرید ۱۸ - ۲۰۱۷

اتلتیکومادرید در فصل ۱۸ – ۲۰۱۷، پیروزی‌های پر گل تر نسبت به فصول گذشته را به دست آورده است.

ورزش سه: اتلتیکومادرید در فصل ۱۸ - ۲۰۱۷، پیروزی‌های پر گل تر نسبت به فصول گذشته را به دست آورده است.


با وجود این که اتلتیکومادرید دیگو سیمئونه به یک تیم دفاعی مشهور است که قدرت اصلی‌اش روی این بخش متمرکز است و پیروزی‌های خفیف به دست می‌آورد، در فصل جاری آمار متفاوتی به ثبت رسانده است.


قرمز و سفید پوشان در ۴۷ بازی‌شان ۲۹ پیروزی کسب کردند که ۱۲ برد با یک گل اختلاف به دست آمد. پنج پیروزی با نتیجه‌ ۲ بر صفر به پایان رسید و آنها ۱۲ بار توانستند حریفانشان را با اختلاف سه گل یا بیشتر شکست دهند.

مورد عجیب در اتلتیکو مادرید ۱۸ - ۲۰۱۷



قدرت گلزنی اتلتیکو با حضور دیگو کاستا از ژانویه افزایش یافت. شاگردان سیمئونه توانستند بارها دروازه‌ حریفان را باز کنند که در این میان آنتوان گریزمان بیش از دیگر بازیکنان از حضور مهاجم برزیلی - ‌اسپانیایی بهره برد. او از ژانویه تا به امروز در ۱۹ بازی به میدان رفت و توانست ۱۷ گل به ثمر برساند و هشت پاس گل دهد.

اتلتیکو بر اساس آمار موجود در این فصل تیم‌های مالاگا و دپورتیوو لاکرونیا را در دو بازی رفت و برگشت با اختلاف یک گل (یک بر صفر) برد. روخی بلانکو توانست اتلتیک بیلبائو (۲ بر یک)، سلتاویگو (یک بر صفر)، رئال سوسیداد (۲ بر یک)، رئال بتیس (یک بر صفر)، آلاوس (یک بر صفر)، والنسیا (یک بر صفر) و کپنهاگ (یک بر صفر) را نیز با حداقل اختلاف یک گل شکست دهد. عملکرد کوین گامیرو در این بازی‌ها قابل توجه بود که در چهار دیدار گلزنی کرد.

مورد عجیب در اتلتیکو مادرید ۱۸ - ۲۰۱۷



بردهای ۲ بر صفر شاگردان سیمئونه مقابل سویا، رم، ختافه، اتلتیک و ‌اسپورتینگ لیسبون به دست آمد. روخی بلانکو توانست لاس پالماس (۵ بر یک، ۳ بر صفر)، لوانته (۵ بر صفر)، الچه (۳ بر صفر)، ییدا (۴ بر صفر و ۳ بر صفر)، کپنهاگ (۴ بر یک)، سویا (۵ بر ۲)، لگانس (۴ بر صفر)، لوکوموتیو (۳ بر صفر و ۵ بر یک) و سلتاویگو (۳ بر صفر) را با اختلاف گل‌های بیشتری شکست دهد. در این پیروزی‌های پر گل عملکرد آنتوان گریزمان قابل توجه بود. مهاجم فرانسوی مقابل لوانته دبل کرد، برابر سویا هت‌تریک کرد و دیدار با لگانس را با پوکر به پایان رساند.


اتلتیکو در طول فصل گذشته (۱۷ - ۲۰۱۶) تنها توانست ۱۱ پیروزی با اختلاف بیش از دو گل به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج