adexo3
۶۹۹۱۸۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

چرا منصوریان معرفی نمی‌شود؟

درحالی‌که حدود ٤ ماه تا برگزاری بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ در جاکارتا باقی مانده، هنوز تیم‌ملی فوتبال امید وضع مشخصی ندارد.

شهروند: درحالی‌که حدود ٤ ماه تا برگزاری بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ در جاکارتا باقی مانده، هنوز تیم‌ملی فوتبال امید وضع مشخصی ندارد. گفته می‌شود منصوریان سرمربی جدید این تیم می‌شود، اما فدراسیون رسما چیزی را اعلام نکرده است.

منصوریان گزینه نهایی است؟

بعد از جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش در راستای انتخاب سرمربی تیم‌ملی امید، اخباری مبنی بر پیشنهاد علیرضا منصوریان توسط مرد پرتغالی به مهدی تاج منتشر شده است. سرمربی سابق استقلال که در یک دوره سابقه سرمربیگری تیم امید را هم در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر رابطه نزدیکی با کارلوس کی‌روش داشته و به نظر می‌رسد به همین دلیل از سوی سرمربی پرتغالی به فدراسیون پیشنهاد شده است. باید دید تاج و همکارانش در فدراسیون چقدر تحت‌تأثیر مشورت با کی‌روش قرار می‌گیرند و آیا گزینه نهایی آنها هم علیرضا منصوریان است؟ البته سرمربیگری منصوریان در تیم‌ملی امید در دوره قبلی با حاشیه‌های زیادی ازجمله حذف به دلیل به زمین فرستادن بازیکن دو کارته و قلیان کشیدن بازیکنان در جزیره کیش همراه بود.

بلاتکلیفی دوساله

زمستان‌ سال ٩٤ بود که تیم‌ملی فوتبال امید با سرمربیگری محمد خاکپور در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کرد و مثل چند دهه اخیر از راهیابی به المپیک بازماند. در دو ‌سال اخیر تیم‌ملی فوتبال امید هیچ برنامه‌ای نداشته و فدراسیون مهدی تاج نیز اقدامی برای تعیین تکلیف کادر فنی این تیم نکرده است. حالا در شرایطی که تنها ٤ ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ باقی مانده و تیم امید باید در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود برود، فدراسیون به فکر انتخاب سرمربی افتاده است. مربیان مختلفی در چند ماه اخیر نامشان به‌عنوان گزینه فدراسیون مطرح شده اما هنوز خبری از تشکیل کمیته فنی که مسئول انتخاب سرمربی به حساب می‌آید، نیست. کمیته ملی المپیک هم تمام اختیارات پیرامون این تیم را به فدراسیون فوتبال سپرده اما خواهان آماده کردن یک تیم قدرتمند برای جلوگیری از تکرار ناکامی دوره قبلی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد باقری

      منصوریانی که تیم استقلال رو داشت با استقلال سقوط میکرد نه بار فنی دارد نه مدیریت واقعا فدراسیون باید خیلی احمق باشه اگه منصوریان انتخاب کنه متاسفم

      پاسخ ها

      • موسوی

        اگه اون انتخاب بشه که درب فدراسیون را باید گل گرفت!!!! انتخاب سرمربی باید بر اساس دانش فوتبالی و کارنامه طرف باشه نه بر اساس رابطه خوب یا بد با کی روش.!!!! به نظرم فدراسیون بیش از حد از کی روش حقیقتا میترسه.

    • مرتضی

      آدم عاقل از یه سوراخ دوبار نمیگزه!!!!
      با رفیق بازی و من بمیرم و تو بمیری کار پیش نمیره، یکم واقع بین باشیم و عملکردش تو استقلال ارزیابی کنیم‌

    • بدون نام

      بااون ابروریزی اگربخوان منصوریان راانتخاب کنند احمق هستن احمق

    • بدون نام

      بدین به مایلی کهن علی کریمی قلعه نویی افاضلی خاکپور ...زودترسقوط کنه باکارنامه سابقه درخشان

    • جویباری

      رابطه اونقدر نزدیکه که کیروش
      کارلوس منصوریانه
      هردم ازاین باغ بری میرسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج