adexo3
۶۹۹۲۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی چلسی - وستهام

دو تیم چلسی و وستهام، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: آبی های لندنی در فرم پر فراز و نشیبی قرار دارند و روند عجیبی را تا به اینجا طی کرده اند. آنها که مدافع عنوان قهرمانی لیگ هستند، تا به اینجا ۵۶ امتیاز به دست آورده و ۹ شکست ثبت کرده اند که تعداد بسیار بالایی محسوب می‌شود. در ۶ تقابل اخیر در لیگ برتر، چلسی ۴ شکست و ۲ پیروزی به ثبت رسانده که آمار نشان می‌دهد این تیم به هیچ وجه اوضاع خوبی ندارد.

کونته سعی می‌کند تا پایان فصل اوضاع را آبرومندانه هدایت کند تا در پایان فصل از این تیم جدا شده و مسیر جدیدی را آغاز کند. چلسی امید چندانی به کسب سهمیه چمپیونزلیگ ندارد و از حالا کار دشواری در تابستان و سال آینده پیش رو آنها خواهد بود.

وستهام نیز با ۳۳ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و روندی مشابه چلسی را در بازی های اخیر خود طی کرده است. شاگردان مویس نیز در ۶ بازی اخیرشان، ۴ شکست و ۲ پیروزی به ثبت رسانده اند و امیدوارند مقابل چلسی، این ضعف پایان یابد. این امید از نتایج اخیر وستهام مقابل چلسی نشات می‌گیرد. در حقیقت چکش‌ها در ۶ بازی اخیرشان مقابل آبی های لندنی، ۳ پیروزی به ثبت رسانده اند و سهم چلسی نیز ۲ پیروزی بوده و دیگر دیدار دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

چلسی برای این بازی آمپادو، لوئیز و بارکلی را در اختیار نخواهد داشت و حضور کورتوا، پدرو و زاپاکاستا مشخص نیست. در آن سو نیز اوبیانگ، رید، بیرام، کارول و آنتونیوغایب خواهند بود.

ترکب احتمالی

پیش بازی چلسی - وستهام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج