اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۹۴۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبد‌الهی: پدیده را ببریم لیگ برتری می‌مانیم

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: آل‌کثیر به لحاظ ذهنی و تمرینی شرایط خوبی ندارد چون انرژی لازم را در بازی و تمرینات نداشت.

خبرگزاری میزان: حمیدعبدالهی با اشاره به شرایط تیم فوتبال نفت اظهار داشت: هر چند شکست بدی مقابل سایپا را تجربه کردیم، ولی سعی کردیم تیم را به لحاظ روحی بالانس کنیم و آماده بازی با پدیده شویم. البته ما از عملکرد تیم در این بازی راضی بودیم، ولی بازی زیبا اهمیتی ندارد و سه امتیاز مهم است.

وی در مورد نیمکت نشینی آل‌کثیر گفت: این بازیکن به لحاظ ذهنی و تمرینی شرایط خوبی ندارد چون انرژی لازم را در بازی و تمرینات نداشت. از این رو سعی کردیم در دقایقی از بازی قبل به او استراحت دهیم.

مربی تیم نفت نوین به شرایط بد این تیم در جدول اشاره کرد و گفت: اگر بازی با پدیده را ببریم در لیگ می‌مانیم چون حریفان ما بازی‌های سخت تری دارند و ما با شکست پدیده شانس خود را افزایش خواهیم داد. کار تیم‌های انتهای جدوال به، اما و اگر‌ها کشیده شده است.

وی از مالکیت تیم و عدم پرداخت‌های مالی توسط آنها گله کرد و اظهار داشت: امیدوارم قول‌هایی که دادند عملی شود. من واقعا نمی‌دانم اما ممکن است مالکان هم منتظر به‌نام زدن تیم باشد و شاید به این دلیل پول پرداخت نمی‌کند.

عبدالهی ادامه داد: به نظر می‌رسد عدم هماهنگی در وزارت نفت وجود دارد چون وزیر و معاونانش موافق واگذاری هستند و نامه را امضا کردند، ولی مالکیت این تیم هنوز لنگ امضای چندنفر از اعضای هیئت واگذاری است. اینکه چرا از وزیر تبعیت نمی‌کنند جای سوال است.

وی افزود: این افراد ۶۰ خانوار را معطل امضای خودشان کرده‌اند.۶۰ خانوار عید نداشتند و نمی‌دانم از این کار چه منافعی می‌برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج