۶۹۹۴۸۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تابش: گرشاسبی به سوابق باشگاهشان دقت کند

سرپرست باشگاه سپاهان نسبت به اظهارات همتای خودش در باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: مسعود تابش درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان که به تساوی یک - یک انجامید و همچنین احتمال سقوط سپاهان به لیگ دسته اول, اظهار داشت: بازی در زمین حریف بود و حتی ما در نیمه دوم هم بهتر از حریف بازی کردیم. در این بازی می‌توانستیم برنده باشیم و البته تراکتورسازی هم این شانس را داشت. مشکل خاصی نداریم و ان‌شاءالله در سه بازی آینده نتیجه می‌گیریم. درست است از وضعیت‌مان در جدول ناراضی هستیم و طبیعی هم هست که ناراضی باشیم، اما نگران سقوط سپاهان به لیگ دسته اول نیستیم و به این موضوع فکر نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه انتظار می‌رفت سپاهان با حضور منصور ابراهیم‌زاده, متحول شود و نتایج بهتری کسب کند, تصریح کرد: از ابراهیم‌زاده ظرف دو سه هفته نمی‌توان انتظار کار ویژه‌ای را داشت، چرا که این تیم یک فصل تمام با برنامه‌ دیگری تمرین کرده بود. از ابتدا هم انتظار نداشتیم که ابراهیم‌زاده در تیم معجزه کند و بیشتر از بازیکنان انتظار داریم که با توجه به توانایی بالای‌شان نتایج بهتری کسب کنیم.

سرپرست باشگاه سپاهان با بیان اینکه «کاملاً از عملکرد تیم ناراضی هستیم، اما امیدواریم بازیکنان در سه بازی آینده جبران مافات کنند, چراکه در هر سه بازی می‌توانیم برنده باشیم»، راجع به جریمه کردن بازیکنان, عنوان کرد: نباید این موضوع را رسانه‌ای کنیم. طبیعی است که اگر تیم نتیجه نگیرد، بازیکنان جریمه خواهند شد و اگر نتیجه بگیرد, برای آنها پاداش در نظر می‌گیریم. شرایط مناسب برای تیم فراهم است و مسئله خاصی در تیم وجود ندارد. تمرینات مرتب انجام می‌شود و امکانات لازم هم وجود دارد. بنابرین بچه‌ها باید تلاش بیشتری کنند تا در سه بازی آینده نتایج بهتری گرفته شود.

تابش در ادامه به وضعیت خوب ذوب‌آهن, دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: شرایط ذوب‌آهن از ما بهتر که نه, کاملاً متفاوت است. ما همیشه برای ذوب‌آهن به‌عنوان یک رقیب آرزوی موفقیت داریم. الان ما باید به فکر خودمان باشیم. هدف‌مان برای فصل آینده قهرمانی در لیگ برتر و برای سه فصل آینده, قهرمانی در آسیاست. باشگاه سپاهان دارای یک برنامه هفت ساله است و در هدف نخست می‌خواهیم با سازوکار و تلاش و کمک خداوند, فصل آینده به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه باشگاه سپاهان ۲۹۱۹ ورزشکار در رشته‌ و رده‌های مختلف دارد, خاطرنشان کرد: تمام تیم‌های ما موفق هستند و مدام دارند یا قهرمان می‌شوند یا نایب قهرمان، اما متأسفانه تیم فوتبال بزرگسالا‌ن‌مان که ویترین باشگاه است, مشکل پیدا کرده است. در باشگاه نه فقط برای سال آینده, بلکه برای چند سال آینده برنامه داریم و طبق آن به کارمان ادامه می‌دهیم.

تابش در واکنش به انتقاد گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس به مذاکره باشگاه سپاهان با محسن مسلمان و پیشنهاد نجومی به این بازیکن, گفت: مصاحبه آقای گرشاسبی را دیدم که در این باره اظهارنظر کرده بود. ابتدا باید بگویم, زمانی که شش ماه تا پایان قرارداد یک بازیکن با باشگاه مانده باشد, هم بازیکن و هم باشگاه‌ها می‌توانند مذاکره را شروع کنند و این یک قانون است. اما چون این موضوع در فوتبال ایران عرف نیست و پرسپولیس هم در آسیا بازی دارد, ما مذاکره مستقیم با مسلمان نکرده‌ایم. طبیعی است که به دنبال ترمیم و تقویت تیم برای فصل آینده هستیم، اما هیچ مذاکره مستقیمی با هیچ‌ بازیکنی نداشته‌ایم.

سرپرست باشگاه سپاهان افرود: ایشان (گرشاسبی) گفته‌ است که سپاهان به مسلمان رقم نجومی پیشنهاد داده است, اما ما هیچ چیزی را به هیچ‌کس اعلام نکرده‌ایم. دو فصل پیش که شجاع خلیل‌زاده تحت قرارداد سپاهان بود, با پرسپولیس قرارداد بست و حتی برای او خانه هم گرفته بودند! خلیل‌زاده از ابتدای فصل هفته‌ای یک‌بار به من می‌گفت که می‌خوام بروم پرسپولیس، آن هم بازیکنی که یک فصل تمام با ما قرارداد داشت. یعنی پرسپولیس از ابتدای فصل با این بازیکن مذاکره کرده بود. چون این بحث را آقای گرشاسبی مطرح کرده است, من مجبور شدم این‌ را می‌گویم. باشگاه پرسپولیس برای خلیل‌زاده خانه هم گرفته بود و ما حتی محلش را هم می‌دانستیم.

تابش با اعلام اینکه «تاکنون مدیربرنامه‌های ۲۰ بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی با من تماس گرفته‌اند و بازیکن معرفی کرده‌اند»، خاطر نشان کرد: باشگاه سپاهان, باشگاه کوچکی نیست و اگر این افراد با باشگاه تماس می‌گیرند تا بازیکن به تیم معرفی کنند, این دلیل نمی‌شود که ما برای جذب بازیکن مذاکره داشته‌ایم. من شخصاً هیچ مذاکره‌ای نکرده‌ام و رقمی هم ارائه ندادم که بخواهد نجومی یا غیرنجومی باشد.

وی در پایان اظهار داشت: آقای گرشاسبی ابتدا به سوابق گذشته باشگاه پرسپولیس دقت کند. البته زمانی که خلیل‌زاده با پرسپولیس وارد مذاکره شده بود گرشاسبی در این باشگاه حضور نداشت, اما الان هم ما هیچ مذاکره مستقیمی با مسلمان نداشته‌ایم و حالا اگر این مذاکره از طریق مدیربرنامه‌‌ها یا واسته بوده, این دیگر به ما مربوط نمی‌شود. برای ایشان به‌عنوان یک مدیر باشگاه, احترام زیادی قائلم، اما به نظر می‌رسد، اطلاعات غلط به ایشان داده‌اند. اصلاً رقم نجومی کجا بوده است؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید دالوند

      آقا واسطه با این ط نوشته میشه نه این ت.
      با تچکر

    • پیرمرد پرسپولیسی لیسی

      برنامه ریزی برای قهرمانی در فصل بعد و قهرمانی آسیا در سه فصل بعدی؟؟؟؟خخخخهه
      «شما سپاهانید و حالا خالاها تو کمائید»

    • بدون نام

      تو غلط کردی با بازیکن پرسپولیس مذاکره کنی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج