۶۹۹۸۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس مزد بازی های خوب دور رفت را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس خیلی زود توانست خودش را از رقبای سنتی جدا کند به خاطر نتایجی بود که در دور رفت بازی ها گرفت.

خبرگزاری مهر: ناصر ابراهیمی درباره قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه پرسپولیس بتواند خیلی راحت و زودتر از پایان فصل به مقام قهرمانی برسد واقعا لذتبخش است. باید به هواداران پرسپولیس تبریک گفت و به کادرفنی و بازیکنان این تیم خسته نباشد بگوییم که توانستند در قامت قهرمان ظاهر شوند.

مربی اسبق پرسپولیس درباره تاکتیک های فصل جاری سرخپوشان تصریح کرد: این تیم در دور رفت توانست امتیازات زیادی را کسب کند. ترکیب پرسپولیس در بازی های اول فصلش کاملا تهاجمی بود. اما به مرور زمان به نظر می رسید برانکو ایوانکوویچ می خواهد نتیجه گرایی هم داشته باشد. همینطور هم شد و این تیم امتیازات خیلی زیادی را به دست آورد. البته خیلی از هواداران پرسپولیس انتظار دارند این تیم هم نتیجه بگیرد و هم بازی زیبا انجام دهد که به نظرم پرسپولیس نتوانست خیلی زیبا بازی کند و بردهایش معمولا اقتصادی بود و با کمترین اختلاف می توانست به پیروزی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال استراحت بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی های آینده این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: بعید می دانم دربازی های باقیمانده چنین اتفاقی بیفتد. اما بهترین موقع برای سنجش بازیکنان کم تجربه است. به هر حال باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات محروم است. بنابر این بهتر است جوان های بازی کنند تا تجربه لازم برای فصل آینده و ادامه بازی های لیگ برتر را کسب کنند.

ابراهیمی درباره عدم موفقیت گادوین منشا در فصل جاری رقابت های لیگ برتر در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: شرایط در تیم‌های پرطرفداری همچون استقلال و پرسپولیس کاملا متفاوت است. اگر آنها نتوانند خودشان را خیلی زود با شرایط تطبیق دهند به مشکل می خورند. گادوین منشا هم تا حالا نتوانسته است انتظارات را براورده کند. همه او را جانشین مناسبی برای مهدی طارمی می دانستند اما شما می بینید که هنوز با او فاصله زیادی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس حالا باید در آسیا خودش را نشان دهد. این تیم بازی های مهمی در مرحله بعدی دارد. مدیریت پرسپولیس باید کاری کند تا این تیم همچنان انگیزه بازی کردن داشته باشد و دچار خستگی نشود. بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بسیار دشوار است و عیار واقعی پرسپولیس نیز آنجا مشخص می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله باداوری بیژن حیدری ده قضاوت ده برد برای پرسپولیس ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج