اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۰۵۵۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

حرف آخر برانکو: مسلمان در پرسپولیس می‌ماند

برانکو ایوانکوویچ در برنامه نود اعلام کرد که محسن مسلمان همچنان در برنامه های آتی او در پرسپولیس قرار دارد .

ورزش سه: عادل فردوسی پور در بخشی از مصاحبه تلویزیونی با برانکو بار دیگر سوال درخصوص محسن مسلمان را از سرمربی تیم پرسپولیس پرسید و او این چنین توضیح داد: سوال خوبی بود. قبل از هرچیز باید توضیح بدهم که من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. از آن ها می خواهم فقط بازی کنند، بجنگند و این جا من هیچ مشکلی نمیبینم. مسلمان جزوی از تیم ماست و ارزیابی من این است که بازیکنانی که در حال حاضر بازی می کنند، از خودشان بیشتر توان می گذارند و نمیدانم چرا این اواخر فقط راجع به مسلمان از من سوال می پرسند! من از شما می پرسم، او را به جای وحید امیری می توانم بگذارم؟ یا به جای فرشاد احمدزاده بگذارم؟ به جای چه کسی می توانم بگذارم؟

فردوسی پور پرسید: هواداران می گفتند مثلا به جای ربیع خواه. نکته این جاست که بعد از بازی با الهلال شما رفتید برای استفاده از ۲ هافبک دفاعی و این باعث شد که یکی از آپشن ها یعنی محسن مسلمان از گردونه بازیکنان خارج شود.

حرف آخر برانکو: مسلمان در پرسپولیس می‌ماند

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا مسلمان را برای فصل بعد می خواهد، گفت: ما توافق کردیم که باشگاه به همه پیشنهاد ماندن بدهد، اینکه چه کسی می خواهد بماند یا برود، بستگی به خودش دارد؛ ما چهار، پنج ماه قبل راجع به لیستمان صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این تعداد بازیکن را باید حفظ کنیم و نگه داریم. روی بازگشت امید عالیشاه نیز حساب کردیم تا بازی کند. در حال حاضر 27 بازیکن داریم که فکر می کنم اگر هم کسی برود، تعدادمان کافی است. هر بازیکنی هم برود، بازیکن جایگزین داریم.

سرمربی پرسپولیس پیرامون عملکردشان در دربی برگشت اذعان کرد: ما نتوانستیم روی احمدزاده حساب کنیم؛ شاید یک تغییر دیگری در سیستم تیم می‌دادم ولی در طول فصل خیلی گمراه نشدم؛ در لیگ قهرمانان هم وقتی 4 بر صفر به الهلال باختیم، مشکل این بود که چهار ملی‌پوش نمی‌توانستند با تیم بازی کنند و مسابقه آنطور پیش رفت، اما در کل از نتایج تیم رضایت دارم؛ چیزی را تغییر نمی‌دادم و شاید بازیکنی که شما طرفدارش هستید(مسلمان) را بازی می‌دادم و سعی می‌کردم محترمانه‌ترین رفتار را نسبت به بازیکنان داشته باشم.

با این اوصاف به نظر می‌رسد تنها راه بازگشت محسن مسلمان به ترکیب پرسپولیس، تلاش در تمرین باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان طرفدار استقلال

      اشتباه نکن برو سپاهان

    • کاردوک

      طرفدار کیسه رو
      فکر میکنه مسلمان الان میاد نظرشو میخونه و انجام میده

    • narges.rpj

      خداوکیلی خبرو راسته؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج