adexo3
۷۰۰۷۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمار بد جادوگر در خارج از خانه

نتایج سپیدرود با علی کریمی، بهتر از دوران حضور علی نظرمحمدی است اما این پیشرفت، آنقدر نیست که بتواند باعث اطمینان رشتی‌ها به بقا در لیگ برتر باشد.

آی اسپورت: نتایج سپیدرود با علی کریمی، بهتر از دوران حضور علی نظرمحمدی است اما این پیشرفت، آنقدر نیست که بتواند باعث اطمینان رشتی‌ها به بقا در لیگ برتر باشد. سپیدرود با کریمی در خانه نتایج نسبتا خوبی گرفته است. سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت، آماری است که سپیدرود با کریمی در خانه ثبت کرده است اما آنچه باعث شده تا این تیم در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ برتر، یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک باشد، نتایج ضعیف خارج از خانه است.

سپیدرود با جادوگر ۵ بازی خارج از خانه را برگزار کرده که حاصل آن ۴ باخت و یک مساوی است. آنها اولین بازی بیرون از خانه خود را در زمین پیکان با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند ولی در میهمانی‌های بعدی ۴ شکست متوالی را مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال تهران، پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان پذیرفتند. عجیب این که از این ۴ باخت، سه تای آن با نتیجه ۳-۰ رقم خورده و عجیب‌تر اینکه در هیچ یک از بازی‌های بیرون از خانه البته با علی کریمی، سپیدرود موفق به گلزنی هم نشده است! علی کریمی در این فصل در مقطعی که سرمربی نفت بود، در تنها بازی خارج از خانه این تیم هم نتیجه‌ای بهتر از شکست ۳-۱ مقابل پیکان کسب نکرد. این گل تنها گل خارج از خانه تیم‌های علی کریمی در لیگ هفدهم هم هست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج