adexo3
۷۰۰۸۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اینفانتینو: فوتبال مهم‌تر از مشکلات سیاسی است

رئیس سوئیسی فیفا گفت: هر کسی به دنبال ایجاد گرفتاری و دردسر در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال است بهتر است در خانه بماند و به روسیه نیاید.

خبرگزاری تسنیم: جانی اینفانتینو در برنامه فوتبالی پیتر اشمایکل (دروازه‌بان سال‌های نه چندان تیم ملی دانمارک و باشگاه منچستر یونایتد) در شبکه راشادی تودی گفت: اطمینان دارم که امنیت روسیه در طول جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال بیشتر از الان خواهد بود، زیرا دولت این کشور اهمیت رقابت‌ها را می‌داند و می‌خواهند میهمان‌نوازی روسیه نمایان شود.

رئیس فیفا ادامه داد: برای اطمینان از امنیت، اقدامات بی‌سابقه‌ای در روسیه انجام می‌شود و تمامی شرایط موردنظر فیفا در این کشور رعایت شده است. معتقدیم اتمسفر آرامی در روسیه وجود دارد و بنابراین باید اجازه دهیم کسانی که می‌خواهند جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را تماشا کنند به روسیه بیایند. کسانی که دنبال گرفتاری هستند بهتر است در خانه بمانند و به روسیه نیایند.

جانی اینفانتینو در خاتمه اظهار داشت: با وجود شرایط دشوار سیاسی فعلی جهان، فوتبال از هر چیزی مهم‌تر است و باید روی آن تمرکز کنم. ما باید روی فوتبال متمرکز شویم و این رمز اصلی ما و راه رسیدن به موفقیت است. متاسفانه در جهان به اندازه کافی کسانی هستند که به دنبال تقسیم‌بندی‌ها، کاشت اختلافات و اختلاف‌نظرها هستند و ما باید برای اتحاد تلاش کنیم. فوتبال تلاش می‌کند تا مردم را به یکدیگر متصل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج