adexo3
۷۰۰۹۳۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: به داور گفتم گل ما درست بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، از تصمیمات داور اسپانیایی دیدار امشب تیمش مقابل لیورپول ابراز ناراحتی کرد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، از تصمیمات داور اسپانیایی دیدار امشب تیمش مقابل لیورپول ابراز ناراحتی کرد.


سیتی که در دیدار رفت 3-0 مغلوب لیورپول شده بود، در دیدار امشب هم 2-1 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. البته آبی ها در این دیدار ابتدا با یک گل پیش افتادند و داور یک گل صحیح آنها را در دقایق پایانی نیمه اول به اشتباه نپذیرفت. این تصمیم با عتراض شدید گواردیولا در بین دو نیمه همراه بود و همین مسئله به اخراج او انجامید. در نهایت سیتی در نیمه دوم دو گل خورد و از رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازماند.

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من گفتم وقتی توپ به لروی سانه رسید، آفساید نبود و گل سالم بود. به همین خاطر او من را اخراج کرد.

اگر بازی 2-0 می شد، شرایط متفاوت پیش می رفت. شرایط متفاوت بود اگر گل صلاح در آنفیلد آفساید اعلام می شد. شرایط متفاوت بود اگر گل گابریل ژسوس در آنفیلد آفساید اعلام نمی شد.

گواردیولا: به داور گفتم گل ما درست بود



در این رقابت ها، تیم ها خیلی نزدیک به هم هستند و تاثیر تصمیمات داوری خیلی زیاد است. ما فصل بعد قوی تر به این رقابت ها برمی گردیم. تبریک زیاد به لیورپول. امیدوارم آنها نماینده خوبی برای انگلیس در نیمه نهایی باشند.


در لحظات مهم، تصمیمات درست گرفته نشد. داور فرد ویژه ای است. او دوست دارد متفاوت باشد. هر بار که همه یک چیز را می بینند، او تصمیم دیگری می گیرد. ما 10 ماه فوق العاده داشتیم. ما باید برای 6 دیدار باقی مانده از نظر ذهنی ریکاوری کنیم. 10 ماه روند پیروزی های ما استثنایی بود. ما باید بازی به بازی همه چیز را آنالیز کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • narges.rpj

      چرا داورا ای چن روز علیه سیتی سوت میزنن؟؟!!!!
      داداچ غمت نباشه قهرمان لیگ شدیم،لیگ قهرمانان رو بیخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج