اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۱۴۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاس‌های امیری به دنبال عنوان مهندسِ پرسپولیس

 وحید امیری باز هم مثل بازی با پدیده پاس کلیدی بی‌نقصی را برای کمال کامیابی‌نیا فرستاد و خوشبخت بود که این بار کامیابی‌نیا قدر پاس‌اش را دانست و پرسپولیس زمین بازی را با شکست ترک نکرد.

وبسایت نود: در حالی که مسابقه پرسپولیس با پدیده با شکست قرمزها رو به پایان بود سانتر امیری از سمت چپ را کامیابی‌نیا به گل تساوی تبدیل کرد تا بعد از باخت‌های برابر استقلال و سایپا، فاجعه ۳ شکست در ۴ بازی در کارنامه تیم برانکو ثبت نشود. امیری و کامیابی‌نیا در بازی هفته گذشته برابر پدیده هم با یکدیگر بده بستان‌هایی در حملات پرسپولیس داشتند که البته با قدرناشناسی کمال به گل تبدیل نشده بود. پاس کلیدی امیری در بازی هفته قبل را کامیابی‌نیا برابر دروازه تقریبا بدون دروازه‌بان پدیده به اوت زد. از دست دادن موقعیت مهم باعث شد تا در بازی با پدیده امیری خودش دست به کار شود و در نهایت گل برتری سرخپوشان را بزند.

کمال که کار ساده گل کردن توپ در بازی با پدیده را انجام نداده بود امشب کار سخت‌تر را بهتر انجام داد و سانتر ارسالی امیری را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس از یک شکست تلخ خانگی فرار کند. امیری هم با این پاس گل به دو قدمی مسلمان رسید که برانکو حالا حتی ترجیح می‌دهد علوان‌زاده را پیش از او به زمین بازی بفرستد. شاید اگر مهاجمان پرسپولیس بیش از پیش قدر پاس‌های امیری را می‌دانستند حالا او بهترین پاسور لیگ هفدهم بود. البته در دو بازی آینده برابر ذوب‌آهن و سپیدرود هم شاید این اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج