اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۱۷۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حرف‌های محبت‌آمیز آقا فیروز به دروازه‌بان استقلال

حسینی ملی پوش روزهای سختی را تا جام جهانی پیش رو دارد.

ورزش سه: حسین حسینی بعد از سپری کردن یک فصل پر فراز و نشیب در فاصله دو ماه تا جام جهانی روزهای سرنوشت سازی دارد. هر چند فیروز کریمی در خوش و بش قبل از شروع مسابقه حسینی را دروازه بان اول ایران دانست و حسینی با خنده های از ته دل پاسخگوی سرمربی قدیمی فوتبال ایران شد اما این دروازه بان ملی پوش این روزها نبرد بزرگی برای رسیدن به دروازه تیم ملی پیش رو دارد.

حسینی که در این فصل توانست رکورد جدیدی در فوتبال ایران خلق کند، بعد از ثبت رکورد خود نزدیک به دو ماه است که در لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت نشده است. آخرین کلین شیت حسینی در لیگ برتر دیدار با سپیدرود و در بهمن ماه رقم خورد و سپس این دروازه بان ملی پوش برابر فولاد خوزستان، سیاه جامگان و گسترش فولاد با وجود ثبت چند سیو مناسب نتوانست کلین شیت کند.

حسینی در ۱۰ دیدار اخیر خود در تمامی مسابقات، تنها دو کلین شیت داشته و یازده گل دریافت کرده تا به این ترتیب در فاصله ۲ ماه تا شروع جام جهانی رقابت او برای رسیدن به دروازه تیم ملی در جام جهانی سخت تر از قبل از شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خان یونس

      اقافیروزمگه فوتبالم میفهمه

    • فاتحي

      ضمن احترام به نظرات نویسنده،باید قبول نمود که این نوع نگرش و سنجش برای تشحیص کارآمد بودن دروازه بان کاملا مردود و غلط میباشد و به تنهایی ثبت کلین شیت نشانه مهارت و توانمندی گلرها نیست و فاکتورهای مهمتری وجود دارد که متاسفانه در ایران یا از روی ناآگاهی و یا خدای ناکرده مغرضانه اقدام به درشتنمایی یک امر مردود مینمایند و همه چیز را زیر پا مینهند... بهتر است با دیدی وسیع و اندیشه ای غالب و در نهایت تعقل از واژه ها بهره ببریم..
      فاتحي سنندج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج