اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۱۹۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کریس کولمن:

بیل فقط برای رفتن به یک تیم بزرگ از رئال می‌رود

کریس کولمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، اعلام کرد اگر قرار باشد گرت بیل از رئال مادرید جدا شود، تنها برای رفتن به یک باشگاه بزرگ دیگر خواهد بود.

ورزش سه: کریس کولمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، اعلام کرد اگر قرار باشد گرت بیل از رئال مادرید جدا شود، تنها برای رفتن به یک باشگاه بزرگ دیگر خواهد بود.


گرت بیل که در این فصل هم با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد، تنها در 16 دیدار لالیگا برای رئال به میدان رفت و در دیدار دیشب برابر یوونتوس هم در ابتدای نیمه دوم جای خود را به مارکو آسنسیو داد.

بیل فقط برای رفتن به یک تیم بزرگ از رئال می‌رود


این تعویض بار دیگر شایعات در مورد آینده این ستاره ولزی را تقویت کرد اما جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بیل، این مسئله را ساخته رسانه های اسپانیایی توصیف کرد.


این در حالی است که زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، هم به تازگی اعلام کرد که گرت بیل فصل آینده هم در این باشگاه خواهد ماند. اکنون کریس کولمن که با درخشش بیل، ولز را به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ رساند، اعلام کرد در صورت ترک برنابئو، مقصد بعدی این بازیکن یک باشگاه بزرگ خواهد بود.


او به خبرنگاران گفت:" او چند وقت است که در مادرید است؟ 5 سال، درست است؟ بعد از اولین سال حضور او، وقتی من در کنفرانس مطبوعاتی یکی از بازی های تیم ملی ولز شرکت کردم، خبرنگاران از من پرسیدند که " رسانه های اسپانیای چندان از او راضی نیستند، آیا او آینده ای در مادرید دارد؟" اما فکر می کنم او حالا با رئال سه قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آورد.


بسیار خب، او دوره خوبی در آنجا داشت و آخرین باری که با او صحبت کردم، او از بودن در مادرید راضی بود. خانواده اش هم در آنجا جا افتاده بودند. آیا او از آنجا به یک باشگاه بزرگتر خواهد رفت؟ باشگاه بزرگتری وجود ندارد اما اگر از رئال جدا شود به یک باشگاه بزرگ دیگر وارد می شود."


بیل تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد و از منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی او در صورت ترک برنابئو نام برده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج