اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۲۹۶۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کوتینیو: دوست داشتم بارسا در CL قهرمان شود

فیلیپه کوتینیو، هافبک بارسلونا مدعی شد که با وجود محرومیت او از همراهی بارسا در چمپیونزلیگ، همچنان او دوست داشته که تیمش در این رقابت ها به قهرمانی برسد.

ورزش سه: فیلیپه کوتینیو، هافبک بارسلونا مدعی شد که با وجود محرومیت او از همراهی بارسا در چمپیونزلیگ، همچنان او دوست داشته که تیمش در این رقابت ها به قهرمانی برسد. کوتینیو که نیم فصل اول برای لیورپول در چمپیونزلیگ به میدان رفته بود، در نیم فصل به بارسا پیوست و از همین رو، از همراهی بارسا در چمپیونزلیگ محروم بود.بارسا هفته گذشته با شکست مقابل رم از چمپیونزلیگ حذف شد، موضوعی که باعث ناراحتی کوتینیو شده است.

او گفت:" با اینکه نمی‌توانستم در چمپیونزلیگ بارسا را همراهی کنم، همچنان می‌خواستم قهرمان این رقابت ها شوند. من هم عضوی از این تیم هستم، هیچ موضوعی نمی‌تواند این را عوض کند. به خاطر نتیجه ای که در چمپیونزلیگ گرفتیم، هفته سختی داشتیم.

هفته به هفته سعی میکنم شرایط بهتری در زمین داشته باشم. همیشه گفته ام که بارسا کمی متفاوت نسبت به تیم های دیگر بازی می‌کند. تلاش می‌کنم با این سبک بازی هماهنگ شوم."

کوتینیو درباره هم بازی شدن با مسی گفت:" به نظر من او بهترین بازیکن جهان است، بازی کردن با او یک افتخار است. باید به این روند ادامه دهیم زیرا در دو رقابت مهم حضور داریم. باید رو به جلو حرکت کنیم و پیروزی امروز خیلی حیاتی بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه این مدیریت بره گم شه

    • محمد

      تو موز هم دوست داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج