اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۴۸۰۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

میداوودی: رفتار درست را به توفیقی یاد بدهند

میداوودی گفت: زمانی که از استقلال جدا شدم ۳۵۰ میلیون طلبم را بخشیدم و قرار ۲۵۰ میلیون تومان به من بدهند ولی باز هم این رقم را به ۱۰۰ میلیون کاهش دادند و جالب است باز هم برای پرداخت ان بدقولی می کنند.

خبرگزاری فارس: میلاد میداوودی در خصوص اینکه گفته می‌شود از باشگاه استقلال شکایت کرده است،‌گفت: من از باشگاه شکایتی نکردم اما ماجرای دریافت مطالباتم به شکلی است که خود AFC به این قضیه ورود می‌کند.

وی افزود: ۱۵ ماه در استقلال مصدوم بودم آقایان یک هزارتومانی به من ندادند. پایم را برای این باشگاه گذاشتم و هیچ منتی هم بر سر آن ندارم. تمام طرفداران استقلال من را می‌شناسند و فکر می‌کنم دیگر نیازی نیست استقلالی بودنم را ثابت کنم.

وی افزود: با تمام جانم برای استقلال بازی کردم و سعی کردم همیشه سرم را مقابل طرفداران استقلال پایین بیاورم. اما متاسفانه برخی رفتارها نوعی توهین محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آقایان هنوز آن سال‌هایی که بازی می‌کردم مالیاتم را نداده‌اند و جوسازی هم می‌کنند. به خاطر ندادن مالیاتم مدت‌هاست از کشور ممنوع‌الخروج هستم و یک سفر نمی‌توانم با خانواده‌ام بروم اما تا یک بازیکن شکایت می‌کند برای او جو درست می‌کنند که فلانی شکایت کرده و می‌خواهد باشگاه را زیر سؤال ببرد.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد:‌هواداران استقلال صحبت‌های من را بخوانند و نظر بدهند. زمانی که از استقلال جدا شدم ۶۰۰ میلیون تومان از این باشگاه طلبکار بودم. من را صدا کردند و گفتند نیمی از این طلب را ببخش که با کلی صحبت در نهایت طلبم را به ۲۵۰ میلیون تومان کاهش دادند و ۳۵۰ میلیون تومان را به خاطر استقلال و مردمی که از من حمایت کردند، بخشیدم. این هم بدون منت بود و تا الان کسی ندیده من در این گونه موارد حرف بزنم.

وی تصریح کرد: ۵ سال از توافقی که با من صورت گرفته گذشته است و سکوت کرده‌ام تا ۲۵۰ میلیون تومان را بگیرم. حدود ۵ ماه پیش پندار توفیقی با من تماس گرفت و گفت از آن ۲۵۰ میلیون ۱۵۰ میلیون را ببخش و ۱۰۰ میلیون بگیر. جالب است از طلب ۶۰۰ میلیونی به ۱۰۰ میلیون رسیدیم ولی باز هم قبول کردم و گفتم چشم. قرار شد پولم را بدهند و طی توافقی که با هم کردیم مقرر شد ۲۸ دی ماه ۱۰۰ میلیون ما پرداخت شود ولی باز هم این کار را انجام ندادند.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: توافق ما ۵ ماه پیش به شکلی بود که اگر این صد میلیون را ندادند مطالبات من به همان رقم ۲۵۰ میلیون تومان برگردد و حالا هم من کار خاصی انجام ندادم. AFC خودش پیگیر موضوع است و از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حق و حقوقم می‌رسم. نمی‌دانم چرا شخصی مثل توفیقی حرفی می‌زند زیر آن زده و به توافقش عمل نمی‌کند. این خیلی بد است که بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند به خاطر یک نفر چهره آنها خراب شود.

وی در پایان گفت: باشگاه استقلال باید نحوه برخورد با بازیکنان سابق و کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند را به امثال توفیقی یاد بدهد چون من میداوودی گناهی نکردم که بدون سر و صدا خواستار طلبم شدم. اگر در این ۵ سالی که از استقلال رفته‌ام کلامی حرف زده بودم و یا حاشیه‌ای درست می‌کرد حق با آقایان بود اما این نحوه برخورد اصلا درست نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali e

      باعرض سلام وادب
      جناب اقای میداودی یه شخص کاملا استقلالی وحق با اوست.
      باشگاه نباید حق بازیکن رو بخورد

    • بدون نام

      شکایت کن پسرجان وگرنه اون صدمیلیونتم به پنجاه و سپس به صفر میرسه!واسه چی باید پول تورو بدن؟؟اول باید پول پروپیچ میچ رو بدن که چهارتا بازی هم انجام نداد

      پاسخ ها

      • محمد

        باشگاه دوچرخه سواران سابق ( کیسه فعلی) همینه!!!

    • مهدی

      من استقلالیم اما کارهای مسعولین استقلال خیلی زشته۰ چرا طلبه بازیکن رو نمیدید

    • عکاشه

      درود بر میلاد با غیرت حقته بستون از اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج