اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۵۵۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ربروف، مرد بازنده فوتبال عربستان

سرمربی اوکراینی تیم الاهلی عربستان پس از حدود یک سال از این تیم جدا شد. او در مدت زمان حضور خود نتایج متوسطی گرفته بود که هرگز به مذاق مدیران الاهلی خوش نیامد.

ورزش سه: حدود یک سال پیش و پس از عملکرد خوب تیم الاهلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، مدیران این تیم به ناگاه دست به تغییر کادر فنی زدن و سرگئی ربروف(که از بازیکنان خوشنام فوتبال اوکراین محسوب می شد) را جایگزین کریستین گروس کردند که به همراه سبزپوشان موفق شده بود به نتایج خوبی دست پیدا کند.

پس از این اتفاق ربروف در اولین آوردگاه خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میدان رفت اما در بازی های مرحله یک چهارم نهایی هرگز نتوانست از سد پرسپولیس و برانکو بربیاید تا اولین شکست مهم خود را در فوتبال عربستان بپذیرد.

ربروف که اخیرا توسط مدیران تیم الاهلی از روی نیمکت این تیم بلند شد در حدود یک سال حضور خود در فوتبال عربستان در ۳۸ بازی به هدایت تیمش پرداخته است که در این میان آنها توانستند به ۲۲ پیروزی، ۵ شکست و ۱۱ تساوی دست پیدا کنند. تیمش الاهلی که در دوران حضور ربروف تیمی هجومی محسوب می شد توانست در ۳۸ بازی وی، ۸۱ گل به ثمر برساند و البته ۳۸ بار نیز دروازه خود را باز شده ببیند.

الاهلی با مربی اوکراینی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ نیز توانست از گروه خود صعود کند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود دقیقا در همان زمانی که سال گذشته دست به تغییر زده بود امسال نیز تاریخ را بی کم و کاست تکرار کرد.

الاهلی و ربروف در لیگ عربستان نیز نبرد شانه به شانه ای با رقیب دائمی خود داشتند و تا آخرین روز برای قهرمانی با یکدیگر جنگیدند و در نهایت این تیم الهلال بود که توانست به عنوان قهرمانی برسد و الاهلی نیز با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج