adexo3
۷۰۶۸۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: اولویت اول و آخر ما قلعه‌نویی است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: امیدوارم کسری بودجه ما تأمین شود تا بتوانیم در پایان فصل کارهای تسویه حساب را انجام دهیم.

خبرگزاری فارس: سعید آذری در پایان دیدار مقابل پرسپولیس گفت: به هواداران ذوب‌آهن که به ورزشگاه آمدند تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. با توجه به تصمیم شورای تأمین استان شیوه چیدمان هواداران به شکلی که مشاهده کردید بود. فوتبال ورزشی است که هواداران هر طرف دوست دارند برنده شوند حتی اگر آن تیم قهرمانی‌اش به قطعیت رسیده باشد. امروز یک بازی جوانمردانه، شرافتمندانه و تاکتیکی از سوی هر دو تیم را شاهد بودیم بچه‌های تیم تلاش کردند امروز خدا را شکر روزمان بود و توانستیم یک پیروزی روحیه‌بخش برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی پایانی در لیگ برتر به دست بیاوریم. بازی سختی مقابل نفت تهران داریم و به این نگاه نمی‌کنیم امروز چه نتیجه‌ای برای نفت رقم خورده است. از تک تک بازیکنان امیر قلعه‌نویی و همکارانش و همکاران خودم در باشگاه تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه در یک هفته اخیر صحبت زیادی در مورد مشکلات تیمش از لحاظ بودجه مطرح کرده است، اظهار داشت: مجمع ذوب‌آهن بودجه باشگاه را تصویب می‌کند و ما خیلی نمی‌توانیم دخل و تصرفی در این مورد داشته باشیم. بودجه ما در ابتدای سال ۱۳ میلیارد کم شد اما با تلاش مهندس احمد صادقی و اعضای هیأت مدیره کارخانه و باشگاه کمی این مسئله جبران شد. هنوز کسری بودجه داریم و برای تسویه حساب خیلی از ورزشکاران‌مان در رشته‌های دیگر هم مشکل داریم. مثلاً در رشته‌های دیگر که بانوان‌مان فعالیت می‌کنند. امیدوارم تا پایان فصل کسری بودجه جبران شود و بتوانیم به تعهدات‌مان عمل کنیم.

آذری در مورد جایگاه‌های پشت دروازه‌ها که سکو ندارد، گفت: ما برنامه خودمان را ارائه کردیم و فکر می‌کنم با پایان لیگ شرکت سازنده کارش را در این راستا آغاز می‌کند تا این سکوها هم درست شوند.

وی در مورد اینکه آیا با قلعه‌نویی برای فصل بعد صحبت کرده‌اند، بیان داشت: روز چهارم با قلعه‌نویی برای گرفتن برنامه‌هایش و تبادل‌نظر برای فصل بعد جلسه داریم.

آذری در مورد اینکه آیا اولویتش برای فصل قبل قلعه‌نویی است، تصریح کرد: صدرصد همین‌طور است. اولویت خیلی‌ها قلعه‌نویی است اما او اولویت اول و آخر ما است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج