adexo3
۷۰۶۸۷۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شفیعی: بازی امروز برای پرسپولیس مهم بود

بازیکن تیم ذوب‌آهن گفت: اینکه می‌گویند بازی امروز برای پرسپولیس مهم نبود صحت ندارد و اتفاقاً نتیجه بازی امروز برای پرسپولیس خیلی هم مهم بود.

خبرگزاری فارس: خالد شفیعی در خصوص برد ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس، گفت: اینکه می‌گویند بازی امروز برای پرسپولیس مهم نبود درست نیست چرا که به نظر من خیلی هم برای پرسپولیس مهم بود چون آنها می‌خواستند فصل را خوب تمام کنند و به همین دلیل خیلی باانگیزه مقابل ما حاضر شدند اما ما همه تلاشمان را کردیم تا برنده بازی باشیم و بتوانیم به رده دوم و آن چیزی که مدنظرمان بود برسیم البته باد امروز اجازه نداد بازی چنگی به دل بزند. هر چند که در نیمه دوم با یک بازی منطقی و خوب دو گل زدیم و برنده شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب‌آهن می‌تواند نایب قهرمان لیگ شود، خاطرنشان کرد: ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل نفت تهران سه امتیاز را بگیریم و به نایب قهرمانی لیگ برسیم.

مدافع تیم ذوب‌آهن درباره دیدار با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: هم استقلال و هم ذوب‌آهن نشان دادند که می‌توانند در مراحل بالاتر در آسیا حضور داشته باشند فکر می‌کنم بد شد که این دو تیم با هم برخورد کردند اما به هر حال فوتبال حرفه‌ای همین است و هر تیمی که خوب باشد می‌تواند به مراحل بعد برسد. ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا به مرحله بعد صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا باختن که استقلال دوم نشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج