۷۰۶۹۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گراف ویژه از گل استقلال؛ همکاری ۱۱ بازیکن!

 هر یازده بازیکن استقلال روی گل دوم تیم سهیم بودند. آن هم در شرایطی که در این پاس‌کاری‌های متوالیِ آبی‌ها، هیچ بازیکنی از پیکان حتی توپ را لمس هم نکرد.

وبسایت نود: گل دوم استقلال به پیکان روی حرکت ترکیبی فوق‌العاده بازیکنان این تیم به ثمر رسید. در گلی که وریا زد هر یازده بازیکن استقلال حداقل یک لمس توپ داشتند؛ آن هم بدون اینکه توپ در این پاس‌کاری‌ها برخوردی با بازیکنی از پیکان داشته باشد. یعنی آبی‌ها ۲۱ پاس متوالی دادند که در این تعداد پاس، ده بازیکن استقلال سهیم بودند و گل را هم یازدهمین بازیکن یعنی وریا غفوری به ثمر رساند. در این ۲۱ پاس‌ متوالی، امید ابراهیمی مهمترین نقش را داشت. فرمانده شماره شش آبی‌ها چهار بار پاس داد. کلیدی‌ترین نقش را هم فرشید اسماعیلی داشت که با باز کردن لایه دفاعی پیکان، علی قربانی را در شرایط ارسال پاس گل قرار داد.

گراف ویژه از گل استقلال؛ همکاری ۱۱ بازیکن!

همان طور که در گراف بالا مشخص است، توپ از سمت راست دفاعی و با بازپس‌گیری پژمان منتظری، به تملک استقلال در می‌آید. پژمان، حسین حسینی دروازه‌بان استقلال را در این گل سهیم می‌کند و توپ را به او پاس می‌دهد. از آن به بعد بازیکنان با پاس‌های ساده و متوالی درصدد باز کردن لایه دفاعی پیکان برمی‌آیند. به طوری که به جز یک صحنه که در گراف بالا با نقطه‌چین مشخص شده، هیچ بازیکنی بیشتر از دو ضربه به توپ نمی‌زند و به محض دریافت توپ، آن را پاس می‌دهد. پاس‌کارهایی که سرانجام، توپ را به وریا غفوری می‌رساند و وریا هم کار سختی برای باز کردن دروازه خالی نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج