اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۷۲۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فدراسیون نامه بزند، پرسپولیس ملی‌پوش می‌دهد!

ماجرای ملی پوشان پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن و حضورشان در بازی های لیگ قهرمانان یا پیوستن به اردوی تیم ملی هنوز به طور کامل حل نشده است.

ورزش سه: روز گذشته گفتگویی از کارلوس کی روش منتشر شد که شامل صحبت های گسترده او درباره بحث های مختلف بود. در کنار مسائلی که کی روش مطرح کرد، یکی از موضوعات مهم حال حاضر فوتبال ایران، به ادامه ماه اردیبهشت و برنامه تدارکاتی تیم ملی برمی گردد؛ برنامه ای که در گام های پیش رو با دیدارهای سه تیم باشگاهی در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا تداخل پیدا می کند.

رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت دور رفت خود را پشت سر می گذارد و بازی های برگشت هم ۲۴ و ۲۵ ماه جاری برگزار می شود. این در حالی است که تیم ملی قرار بود یک بازی دوستانه مقابل سوریه در روز ۲۱ اردیبهشت و یکی هم برابر ازبکستان در روز بیست و نهم همین ماه انجام دهد. بازی مقابل سوریه چندی پیش با اعلام فدراسیون و بنا بر دلیلی که کم بودن تعداد بازیکنان تیم ایران عنوان شده بود، لغو شد. البته دیدار مقابل ازبک ها هنوز پابرجاست اما زمان دقیق اضافه شدن ملی پوشان پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن به اردو هنوز محل ابهام است.

کارلوس کی روش در مصاحبه اخیرش گفته که ما در آن برهه ۸ تا ۱۰ بازیکن در اختیار داریم و اشاره ای به لزوم حضور ملی پوش های استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن نکرده است. این جملات و همچنین دلایلی که برای لغو بازی با سوریه اعلام شد، گویا نشان دهنده این است که ملی پوشان سه تیم آسیایی در اختیار باشگاه هایشان خواهند بود. با این حال باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ پیش از این اعلام کرده بودند در صورتی که فدراسیون فوتبال با نامه ای به طور رسمی درخواست حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی را بدهد، تابع تصمیم خواهند بود و ملی پوشان را در اختیار تیم ملی خواهند گذاشت.

نقطه مبهم ماجرا این است که مشخص نیست آیا کی روش فکر استفاده از این ملی پوش ها را در روزهایی که لژیونرهای تیمش را هم در اختیار ندارد، از سر بیرون کرده یا اینکه هنوز به دنبال راهکاری است تا آنها را از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن بگیرد و در اردوی تیم ملی داشته باشد. البته در این صورت واکنش استقلال و ذوب آهن برای حضور در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در مقابل یکدیگر بدون استفاده از ملی پوشان نیز حائز اهمیت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج