۷۰۷۴۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لطیفی:‌ امروز خونه به خونه را اسیر خود کردیم

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اگر بخواهیم عادلانه صحبت کنیم نتیجه بازی باید ۶ بر یک یا ۶ بر ۲ به نفع اکسین تمام می‌شد. ما در این بازی دو تیر دروازه و پنج موقعیت تک به تک داشتیم.

فارس: علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در خصوص بازی مقابل خونه به خونه بابل اظهار داشت: ما در دو بخش نسبت به تیم خونه به خونه بابل برتری داشتیم. یک به خاطر شرف و غیرت بازیکنان که یک هفته تمام تحت فشار قرار داشتند و از بیرون شرایطی را بعضی افراد به وجود آوردند که تیم ما را خراب کنند. به نظرم امروز فوتبال ایران برنده شد که در رأس آن اکسین البرز قرار داشت. ما در دو هفته بازی‌های خوبی مقابل ایران جوان بوشهر و خونه به خونه بابل انجام دادیم اگر ایران جوان بوشهر می‌توانست مقابل ما پیروز شود مطمئناً شرایط خوبی برای ماندن در لیگ یک داشت اما ما واقعاً‌ با غیرت بازی کردیم تا بتوانیم شرافت را در فوتبال حفظ کنیم. ما در بعد دوم هم خیلی خوب بودیم و فوتبالی مقابل خونه به خونه بازی کردیم. اگر بخواهیم عادلانه صحبت کنیم نتیجه بازی باید ۶ بر یک یا ۶ بر ۲ به نفع اکسین تمام می‌شد. ما در این بازی دو تیر دروازه و پنج موقعیت تک به تک داشتیم.

وی در ادامه تأکید کرد: متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم تیم خونه به خونه حرفی برای گفتن نداشت این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ است چرا که جزو فینالیست‌های جام حذفی و گزینه صعود به لیگ برتر است. ما این تیم را در بازی «له» کردیم. خونه به خونه شرایط خیلی خوبی نسبت به تیم ما دارد حمایت‌های خوبی از سوی مالک باشگاه از این تیم می‌شود که می‌تواند جزو مدعیان باشد. قیمت بازیکنان خونه به خونه ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیون تومان است. امروز ما بودیم که توانستیم این تیم را تحت فشار قرار بدهیم و شرافت را در فوتبال نشان دادیم. اما بعضی از سایت‌ها با تصویر نشان ندادن بعضی از صحنه‌ها شرافت را نشان ندادند که این واقعاً در شأن فوتبال نیست هیچکس نمی‌تواند در فوتبال به من انگی را بچسباند. من سختی می‌کشم تا بتوانم سالم زندگی کنم. بازیکنان من در این هفته تحت فشار بودند و من بارها گفتم پشت این بازیکنان نماز می‌خوانم. ما فوتبال بازی کردیم و تیم خونه به خونه حرفی برای گفتن نداشت.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اگر می‌توانستیم دو مهره در نیم‌فصل دوم جذب کنیم و حتی از لحاظ داوری ضرر نمی‌کردیم مطمئناً‌ جزو گزینه‌های صعود به لیگ برتر بودیم جا دارد از داور مسابقه تشکر کنم چرا که بی‌شک یکی از بهترین قضاوت‌های خود را انجام داد کاش همه داوران مثل این داور بودند. مطمئن باشید فصل آینده تیم اکسین به لیگ برتر صعود می‌کند.

لطیفی افزود: متأسفانه یکی از سایت‌ها طور دیگری بازی را به نمایش گذاشت هیچ یک از موقعیت های ما را به نمایش نگذاشت تا همه مطلع شوند چه بازی انجام دادیم. مطمئناً‌ اگر این فیلم کامل روی سایت قرار بگیرد همه مردم و فوتبال‌دوستان متوجه خواهند شد که ما بیش از ۱۲ یا ۱۴ موقعیت صددرصد داشتیم. طوری فوتبال بازی کردیم که می‌شود سال‌ها راجع‌به آن صحبت کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: من افتخار می‌کنم به بازیکنانم، هرچند حق ما در این فصل پایمال شد. هیچ حمایتی از سوی هیأت استان البرز تا امروز نصیب تیم اکسین نشده است. خیلی از افراد بودند که می‌خواستند تیم ما را نابود کنند تشکر می‌کنم از مالک باشگاه آقای طاهری‌پور با توجه به ناعدالتی‌ها و بی‌کفایتی استان البرز وفادار بودند. درست است از هفته هفتم به خاطر ناداوری‌ها مدیران اکسین کنار رفتند چرا که آدم‌های با شرف و پاکی هستند و اتفاقاتی افتاد که باعث شد از فوتبال دوری کنند. متأسفانه‌ها خیلی به دنبال این بودند اکسین البرز هم مثل سایپا و دیگر تیم‌ها از بین ببرند. درست است آدم‌ها عوض شدند اما افکار تغییری نکرده است.

سرمربی تیم اکسین درادامه اظهار داشت: خیلی خوشحالم بابت بازی امروز و به خاطر همین بازی فوتبال ایران باید به اکسین احترام بگذارد. ما اخلاقیات را در فوتبال نشان دادیم و برایمان مهم بود که هم فوتبال بازی کنیم و هم شرافت را در نظر بگیریم.

وی در پایان گفت: اگر می‌توانستیم لابی کنیم مطمئن باشید جزو تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر بودیم امروز یک بازی در حد لالیگا را شاهد بودیم تیم ما خونه به خونه را اسیر خود کرد فقط دو بار مدافعان تیم خونه به خونه توپ را از روی خط دروازه برگرداندند. امیدوارم سال آینده شرایط به نفع تیم ما باشد تا ما هم جزو تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج