۷۰۸۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نگذار «محسن قهرمانی» شوی!

خداداد افشاريان اين روزها زير فشار عجيبي قرار دارد و با مطرح كردن موضوعاتي مثل شكايت از بهروز رهبري‌فرد، قصد دارد شايعات مطرح شده در خصوص دريافت رشوه از سوي مسئولان تيم تحت مديريت حسين هدايتي را پيگيري كند.

روزنامه قانون: خداداد افشاريان اين روزها زير فشار عجيبي قرار دارد و با مطرح كردن موضوعاتي مثل شكايت از بهروز رهبري‌فرد، قصد دارد شايعات مطرح شده در خصوص دريافت رشوه از سوي مسئولان تيم تحت مديريت حسين هدايتي را پيگيري كند. او در اين راستا با عادل فردوسي‌پور نيز تماس گرفت و از او خواست به عنوان كارشناس داوري در برنامه ۹۰ حاضر شود تا بتواند به صورت مفصل درباره ادعايي كه رهبري‌فرد مطرح كرده، صحبت كند. اتفاقي كه رخ نداد و فردوسي‌پور روي آنتن زنده اعلام كرد قرار نيست هركسي به او زنگ مي‌زند كارشناس برنامه‌اش باشد. نكته جالب اينجاست كه حسين هدايتي نيز رهبري‌فرد را تهديد به شكايت كرده اما هنوز به پرداخت پول در چمدان از سوي مسئولان تيمش به بازيكنان و داوران واكنشي نشان نداده است. ادعايي كه توسط ابراهيم اسدي مطرح شد و جنجال‌هاي فراواني را در فضاي مجازي به وجود آورد.

پيگيري مي‌كند

خداداد افشاريان در برنامه ۹۰ ادعا كرد به زودي از رهبري‌فرد در ياسوج شكايت خواهد كرد اما شنيده‌ايم كميته داوران و كميته اخلاق نيز به شدت پيگير اين موضوع هستند تا به افكار عمومي پاسخ مناسبي بدهند. حتي كميته اخلاق در بيانيه‌اي اعلام كرد تمام افرادي كه اطلاعاتي در اين زمينه دارند، اسناد خود را ارائه كنند. هرچند كه تجربه نشان داده به طور معمول اين اتفاقات شامل مرور زمان و فراموش مي‌شوند اما به نظر مي‌رسد اين بار و با پيگيري‌هاي خداداد افشاريان، ابعاد جديدي از پرونده رونمايي شود. نكته جالب اينجاست كه بهروز رهبري‌فرد به جاي توضيح بيشتر پيرامون اين موضوع و رونمايي از اسناد ادعاي خود، اعلام كرد از مهرداد ميناوند خواسته بود قسمت مربوط به پرداخت رشوه از سوي مسئولان استيل آذين را حذف كرده و اجازه انتشار آن را ندهد. اتفاقي كه با شيطنت ميناوند انجام نشده و او تمام گفت‌وگو را منتشر كرده است. همين موضوع باعث شد مدافع پيشين استيل‌آذين با افشاريان تماس بگيرد و براي او توضيح دهد كه اين اظهارات را ناخواسته بر زبان آورده و منظور او به افشاريان نبود. توضيحاتي كه با توجه به روحيه خاص داور بازنشسته فوتبال ايران، قابل درك نبود و او تصميم گرفت براي پيگيري اين موضوع به شكايت خود ادامه دهد. شنيده‌هاي «قانون» حاكي از آن است كه بزرگان داوري و كارشناسان تلويزيوني نيز از افشاريان درخواست كرده‌اند پيگير اين موضوع باشد و اجازه ندهد اتفاقي كه براي محسن قهرماني رخ داد، براي او نيز تكرار شود.

اقدام رابين‌هود وار افشاريان

خداداد افشاريان در برنامه ۹۰ بخش جالب ديگري از روحيه خود را به نمايش گذاشت. بهروز رهبري‌فرد پيش از اين ادعا كرده بود مسئولان استيل‌آذين به دليل آنكه موفق نشده بودند بازي را با پيروزي به پايان برسانند، بخشي از مبلغ پرداختي به افشاريان را پس گرفته‌اند. اما داور بازنشسته كشورمان در توجيه و تطهير خود اعلام كرد: «اگر من پول گرفته باشم به استيل‌آذيني‌ها بر مي‌گردانم؟ در نهايت آن را به يك فقير مي‌دهم و مي‌روم». هرچند رسانه‌ها و هواداران از كنار ادعاي رابين‌هود وار افشاريان به سادگي گذشتند اما اين موضوع در برخي گروه‌هاي تلگرامي مورد نقد قرار گرفت. به راستي افشاريان ايرادي در كمك به فقيران از پول حاصل از رشوه نمي‌بيند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا هدایتی با یه چمدان پول حلش میکنه این هم به جایی تمیرسه رهبری فرد هم اخرش میگه آقا من یه غلطی کردم نفهمیدم بچگی کردم یه دروغی گفتم به همین راحتی بساط جمع میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج