۷۰۸۴۳۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آمار ویژه از مالکیت استقلال؛ تیم ۱۰ نفره رکورد زد!

گل زودهنگام پیکان، سبک بازی تیم جلالی و همچنین تلاش ۸۴ دقیقه‌ای استقلال برای برتری و رسیدن به رتبه دوم، این فرصت را به تیم شفر داد که با وجود ده نفره شدن، بیشتر از همیشه مالک توپ باشند.

وبسایت نود: استقلال در بازی با پیکان، بیشترین مالکیت توپ این فصل‌اش را تجربه کرد. تیم شفر در این مسابقه ۷۷،۷درصد از زمان بازی، مالک توپ بود. آن هم در شرایطی که داریوش شجاعیان دقیقه ۷۱ مسابقه اخراج شد و آبی‌ها حدود ۲۰ دقیقه از زمان بازی، یک یار کمتر از حریف داشتند. ولی چطور استقلال توانست با وجود ده نفره شدن، بیشترین مالکیت فصل‌اش را تجربه کند؟

آبی‌ها از ابتدای فصل وسواس زیادی برای حفظ توپ و بالا رفتن عدد مالکیت داشتند. استقلالِ منصوریان در هفته اول آمار مالکیت ۶۶درصد را ثبت کرد. در اولین میزبانی‌ آزادی‌شان هم این آمار را بهبود بخشیدند و به عدد فوق‌العاده ۷۱ درصد رسیدند. بعد از کنار رفتن منصوریان، شفر هم همین فلسفه را داشت و توجه زیادی به حفظ توپ دارد. به طوری که طبق آمار متریکا، حالا با گذشت ۲۹ هفته از لیگ، استقلال با میانگین ۵۹،۶درصد، بعد از پرسپولیس بیشترین مالکیت توپ را به نام خودش ثبت کرده است. استقلال فقط سه بازی از ۲۹ مسابقه این فصل،کمتر از حریف صاحب توپ بود. تیمی که توجه زیادی به حفظ توپ و پاس‌های متوالی دارد و استقلال در هر بازی معدل ۴۹۶ پاس با دقت ۸۱درصد را ارسال می‌کند که از این حیث، تیم نخست لیگ است.

استقلالِ شفر هر چه که گذشت، آمار مالکیت‌اش را هم بهبود بخشید. این تیم در چهار هفته اخیر به بالاترین نرخ مالکیت‌اش رسیده است. به طوری که در بازی اخیر مقابل پیکان با حفظ توپ نزدیک به ۷۸درصدی، بهترین آمار فصل‌اش را ثبت کرد. بعد از آن، نوبت به میزبانی قبلی استقلال می‌رسد که مقابل سیاه‌جامگان ۷۱درصد مالک توپ بود و بهترین آمار تملک توپ این فصل‌اش را به جای گذاشته بود. در هفته بیست‌وششم هم آمار کم‌نظیر ۶۵،۲درصد مالکیت را ثبت کرده بود. حالا همین استقلالِ آماده، در این هفته با تیمی بازی داشت که معمولا تمایلی به حفظ توپ ندارد. پیکان سیزدهمین تیم از نظر مالکیت توپ است. این تیم به طور میانگین فقط ۴۵درصد زمان مفید بازی، توپ را در اختیار دارد. در بازی رفت مقابل استقلال هم پیکان فقط ۲۷،۵درصد از زمان بازی توپ را در اختیار داشت.

علاوه بر اینکه سبک بازی پیکان به مالکیت بالای استقلال کمک کرد، گل زودهنگام این تیم هم تاثیر زیادی در روند بازی داشت. تا جایی که استقلال ۸۴ دقیقه از زمان بازی، نتیجه دلخواه پیکان را کسب کرده بود و در تلاش برای گلزنی بود. پیکان ۳۶ دقیقه از زمان بازی، از استقلال جلو بود. ۴۶ دقیقه هم بازی با تساوی دنبال می‌شد و آبی‌ها فقط هشت دقیقه از پیکان پیش افتاده بودند و نیازی به گل نداشتند. اتفاقی که تیم شفر را وادار به حفظ توپ و خلق موقعیت می‌کرد. همچنین پیکان هم نتیجه دلخواه را کسب کرده بود و تیم جلالی نیازی به تملک توپ نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین تاجی

      بهترین تیم دنیااا اس اس بزرگ

    • بدون نام

      (فرستاده)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج