adexo3
۷۰۹۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

حاشیه‌های قهرمانی پرسپولیس:

جام قهرمانی پرسپولیس را «هانی» بالای سر می‌برد

فرزند کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس امروز با نیابت از پدر مرحومش جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر خواهد برد.

برترین ها: در پی تلاش‌های افشین پیروانی، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و با هماهنگی حمیدرضا گرشاسبی و مهرداد میناوند قرار است هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر ببرد.

جام قهرمانی پرسپولیس را «هانی» بالای سر می‌برد

فصل گذشته که پرسپولیس قهرمان لیگ شد، قرار بود فرزند مرحوم هادی نوروزی جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر ببرد اما در پی برخی ناهماهنگی‌ها این اتفاق رخ نداد و باعث به وجود آمدن دلخوری‌هایی هم شد.

با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان عالی‌رتبه ورزشی و با هماهنگی مدیران و بازیکنان تیم پرسپولیس هانی امروز به نیابت از پدرش جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر خواهد برد.

برنامه ویژه برای علی کریمی در آزادی

هواداران پرسپولیس تصمیم دارند حمایت ویژه خود از علی کریمی را در جریان بازی مقابل تیم او به نمایش بگذارند.

علی کریمی که از محبوبیت ویژه و خاصی بین هواداران پرسپولیس برخوردار است، امروز به عنوان سرمربی رقیب روی نیمکت سپیدرود حاضر خواهد شد و تیمش را هدایت می‌کند.

پرسپولیس که با کسب عنوان قهرمانی در انتظار پایان بازی امروز و برگزاری جشن قهرمانی خود در فصل هفدهم است، امروز برنامه ویژه‌ای را نیز روی سکوها توسط هوادارانش برای شماره هشت محبوب تدارک دیده‌است. آنها قصد دارند در دقیقه هشت بازی شماره هشت محبوب و اسطوره‌ای باشگاه را مورد تشویق قرار دهند و اینچنین او را مورد حمایت قرار دهند.

حضور گرشاسبی در ورزشگاه آزادی

حمیدرضا گرشاسبی به همراه تیم همراهش در فاصله 6 ساعت مانده به جدال هفته پایانی لیگ برتر برای هماهنگی با مسوولان برگزاری جشن قهرمانی و بازدید از مجموعه در استادیوم آزادی حضور یافت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جشن قهرمانی

شاگردان برانکو امروز آخرین دیدار خود در فصل هفدهم را برگزار خواهند کرد تا در پایان جدال با سپیدرود جشن خود را برگزار کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، سیامک نعمتی، گادوین منشا و حسین ماهینی

برانکو به بازیکنان اعلام کرده در پایان جدال امروز فرصت 48ساعته‌ای برای استراحت خواهند داشت و تمرینات از روز دوشنبه برای دیدار مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.

در بیرون استادیوم هواداران از نقاط مختلف ایران و با بنرهایی که حاوی پیام شهرشان برای بازیکنان است در حال ورود به استادیوم هستند.

در شرایطی که هنوز بلیت این دیدار در جایگاه‌های استادیوم آزادی در حال فروش و عرضه به هواداران است، بازار سیاه فروش بلیت جشن قهرمانی در فضای مجازی داغ شده و حتی تا قیمت 200 هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده است!

در فاصله 5 ساعت مانده به برگزاری این بازی نزدیک به 4 هزار هوادار در استادیوم حضور یافته‌اند و به نظر می‌رسد تا شروع بازی استادیوم آزادی مملو از هوادار شود.

پیراهن جشن قهرمانی پرسپولیس برای هانی نوروزی نیز ارسال شد و او با پیراهنی همانند دیگر بازیکنان روی سن حاضر می‌شود و جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

با تلاش سیدجلال حسینی و پیشنهاد مهرداد میناوند، مسوولان باشگاه و همچنین وزارت موفق شدند هماهنگی لازم برای حضور هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس را در این مراسم به سرانجام برسانند.

علی پروین و محمود خوردبین با توجه به هماهنگی باشگاه در این مراسم حاضر خواهند شد و در جایگاه ویژه تماشاگر مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس هستند.

هواداران پرسپولیس با حضور در هتل محل اسکان بازیکنان جو جالب توجهی را شکل داده‌اند و با سر دادن شعارهای قهرمانی از کادرفنی و بازیکنان قدردانی کردند.

بازیکنان پرسپولیس نیز همانند دیدارهای گذشته و قبل از بازی در هتل محل اسکان خود تمرینات سبکی را زیر نظر مارکو پشت سر گذاشتند.

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در استادیوم آزادی هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی را انجام دادند.

بازیکنان سپیدرود، زیر نظر علی کریمی و علیرضا امامی‌فر در محل اسکان خود در هتل المپیک تمرین سبکی را برگزار کردند. حسین کعبی که دچار مصدومیت جزیی شده بود، مشکلی برای همراهی تیمش در این بازی نخواهد داشت.

هواداران پرسپولیس قصد دارند در دقیقه هشت جدال مقابل سپیدرود به تشویق علی کریمی، شماره هشت محبوب و اسطوره باشگاه پرسپولیس بپردازند.

روی بلیت‌های برگزاری این بازی ساعت انجام دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود 18 درج شده تا طرفداران حاضر در استادیوم با سردرگمی مواجه شوند. این در حالی است که با توجه به هماهنگی صورت گرفته برای پخش این بازی و همچنین مراسم جشن قهرمانی، این بازی ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.


سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست سرپرست باشگاه پرسپولیس برای حضور پسر کاپیتان فقید پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم موافقت کرد.

پاسخ مثبت سازمان لیگ به درخواست گرشاسبی


درحالی‌که کمتر از ۶ ساعت دیگر به آغاز بازی پرسپولیس و سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ برتر باقی مانده، ‌اما هم‌اکنون بیش از ۶ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند و ترافیک روانی در خارج از ورزشگاه را شاهد هستیم.

* حامی مالی جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت استیل آذین ایرانیان است که متعلق به حسین هدایتی است،‌ فردی که درگذشته عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بود و سکوی قهرمانی و تونل ورودی بازیکنان بر روی سکوی قهرمانی در اختیار لوگو به نام این شرکت قرار گرفته شده است.

هواداران پرسپولیس طرح موزائیکی جالبی را برای این مسابقه در نظر گرفته‌اند.

در حال حاضر حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ به همراه جمعیت حامیان هواداران در ورزشگاه آزادی حضور دارد و مشغول مونتاژ و آماده سازی سکوی قهرمانی پرسپولیس است.

تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس که در ورزشگاه حضور دارند، شعار «حالا، حالا قهرمانیم» را سر دادند.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرد گرشاسبی سرپرست محترم باشگاه درخواست کرده که هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید پرسپولیس در مراسم جشن قهرمانی این باشگاه شرکت کند که سازمان لیگ با این درخواست به احترام کاپیتان فقید پرسپولیس موافقت کرده است.

تدارک سکوی قهرمانی پرسپولیس

در شرایطی که ساعات کوتاهی تا برگزاری جشن قهرمانی شاگردان برانکو باقی مانده و سکوها رفته رفته به تسخیر هواداران پرسپولیس در می‌آید، مسوولان برگزاری جشن قهرمانی نیز در حال تدارک سکوی مربوط به این قهرمانی هستند.

جام قهرمانی پرسپولیس را «هانی» بالای سر می‌برد

حضور ۲۵ هزار تماشاگر و ازدحام مقابل ورزشگاه

*در اتوبان تهران-کرج که به سمت ورزشگاه آزادی خروجی دارد، ترافیک نیمه سنگینی دیده می‌شود.

*مقابل در اصلی ورزشگاه آزادی که در بلوار غربی است، ازدجام زیادی وجود دارد.

*حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس برای هماهنگی‌های جشن قهرمانی تیمش ساعتی قبل از شروع بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

*در حال حاضر حدود ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که خود را برای جشن قهرمانی پرسپولیس آماده می‌کنند.

جام قهرمانی پرسپولیس را «هانی» بالای سر می‌برد

جام قهرمانی پرسپولیس را «هانی» بالای سر می‌برد

جام قهرمانی پرسپولیس را «هانی» بالای سر می‌برد

جام قهرمانی پرسپولیس را «هانی» بالای سر می‌برد

۳ دخترِ پسرنما در آزادی بازداشت شدند


در حالی که کمتر از دو ساعت به برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپیدرود رشت زمان باقی مانده جمعیتی در حدود 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* جمعیت زیادی در حال ورود به ورزشگاه هستند که این مساله باعث شده تا ترافیک بسیار سنگینی بیرون از درب‌های ورزشگاه به وجود بیاید.

* اقدامات فرهنگی از سوی سازمان لیگ در ورزشگاه آزادی در حال انجام است.

* هواداران تیم پرسپولیس شعارهای قهرمانی سر می دادند.

* خبرنگاران با وجود داشتن آیدی کارت مخصوص این بازی برای ورود به ورزشگاه با مشکلات زیادی روبرو بودند.

* سه دختر پسرنما به همراه یک دختر خردسال قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشتند اما از سوی یگان انتظامی شناسایی شده و بازداشت شده، این سه دختر جوان که می‌خواستند با ظاهری پسرانه به تماشای بازی پرسپولیس بنشینند شناسایی شده و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفتند.

* هواداران سپیدرود رشت در گوشه‌ای از ورزشگاه به تشویق علی کریمی مشغول بودند.

* هواداران تیم پرسپولیس طرح موزائیکی خود را در ورزشگاه انجام دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هستی.احمدزاده

      خداروشکرر‌. خداهانی و هانا رو برای مادرشون نگه داره

      پاسخ ها

      • رحیم شجاعی ازشیراز

        انشاالله باشگاه قدردان زحمات هادی باشد البته باکمک به فرزندان آن مرحوم

    • محدثه

      خدا به گم چیکارشون کنه کسایی که نذاشتن پارسال هانی جام و بالاسر بگیره باز معرفت مهدی طارمی ومحسن مسلمان که بعدش هانی و دعوت کردن و از دلش دراوردن

    • علی یلوچ

      خوشحالم پرسپولیس جام را امروز میگیرد پرسپولبس قهرمان تبریک میکم به همه پرسپولیسها تبریک میکم به هانی نوروزی عزیز

    • سعید

      ایول.

    • جویباری

      درود به شرف همه اونایی که بانی این حرکت شدن
      تحت هر شرایطی مراسم اهدا جام را میبینم .پارسال اصلا دلنشین نبود
      واقعا درود به شرف شما. که هم دل هانی و هم دل زنده یاد هادی و هم دل میلیونها هوادار را شاد میکنید
      هانی هنوز قهرمانی بابا هادی مبارکت باشه

    • بدون نام

      جام کثیف جام لجن جام مافیا

      پاسخ ها

      • امیر

        بسوز....بمیر....ازاین حسادت...

      • M. f

        پماد بزن یا آب بریز اونجات که میسوزه خخخخ زنده باد ارتش سرخ اریایی

    • زهرا پرسپولیسی

      عزییییزم...ان شاالله...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج