adexo3
۷۰۹۳۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی اینتر - یوونتوس

دربی حساس ایتالیا، امشب بین دو تیم اینتر و یووه برگزار شد و این دیدار می‌تواند نقش پررنگی در تعیین قهرمان سری آ داشته باشد.

ورزش سه: حساس ترین دیدار این هفته سری آ ، دربی ایتالیا بین دو تیم اینتر و یوونتوس خواهد بود. شاگردان آلگری پس از شکست مقابل ناپولی، قهرمانی سری آ را در خطر می‌بینند. هر چند همچنان صدرنشین هستند. یووه تا به اینجا ۸۵ امتیاز کسب کرده و با ۱ امتیاز برتری نسبت به ناپولی در صدر جدول سری آ قرار دارد.

با این حال، بازی های دشوار یووه در چند هفته آخر از جمله دیدار با اینتر، باعث شده تا بسیاری شانس بیشتری برای ناپولی قائل شوند. یووه در ۶ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست به دست آورده و روند خوبی را طی نکرده است.

در آن سو اینتر با ۶۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و تعقیب کننده اصلی دو تیم ۶۷ امتیازی لاتزیو و رم است. در حقیقت اسپالتی در تلاش است که سهمیه چمپیونزلیگ را به دست آورد ولی لغزش در دیدار امروز می‌تواند این شانس را به کل از بین ببرد. در حقیقت اینتر باید در بازی امروز به پیروزی برسد و امیدوار باشد که رم و لاتزیو مقابل حریفانشان ناکام باشند. اینتر در ۶ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست به ثبت رسانده و روندی مشابه یوونتوس داشته است.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای یووه، ۱ پیروزی برای اینتر و ۱ تساوی به دست آمده که این آمار حاکی از برتری قاطعانه یوونتوس است. گالیاردینی و وسینو، غایبان احتمالی اینتر هستند و در آن سو، دی شیلیو، کیه لینی، استورارو و مارکیزیو نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی اینتر - یوونتوس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج