adexo3
۷۰۹۳۷۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رئال مادرید، متخصص لیگ قهرمانان

تیم فوتبال رئال مادرید در لیگ قهرمانان شرایطی پیدا کرده که تیم‌ها قبل از شنیدن سوت آغاز بازی هم خودشان را شکست خورده می‌دانند.

خبرگزاری مهر: وقتی «جاشوا کیمیش» در دیدار تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید گل زد، این که شادی گل داشته باشد طبیعی بود، اما از صورت او می‎شد متوجه شد که حتی خودش هم انتظار این گل را نداشته است. صورت او نشان می‌داد که کل تیم بایرن مونیخ از پیش از شروع بازی اعتماد زیادی به خودشان نداشتند.

در این دیدار بایرن عملکرد بهتری داشت و موقعیت‎های زیادی را از دست داد. اما این از دست دادن موقعیت توسط بازیکنان بزرگ این تیم نشان از عدم وجود اعتماد به نفس است. همین موضوع باعث شده بود حتی زمانی که بایرن مونیخ گل اول را زده بود و حتی زمانی که پیش افتاده بود، این حال و هوا در ورزشگاه باشد که هر لحظه ممکن است نتیجه بازی برگردد.

همین اتفاق هم افتاد، شاگردان زین‎الدین زیدان در ورزشگاه خانگی بایرن از روزهای اوج فاصله خیلی زیادی داشتند. مخصوصا که در نیمه اول در کنترل توپ هم دچار مشکل شده و نمی‎‌توانستند بازی را در دست بگیرند.

در تائید عملکرد بهتر بایرن همین بس که رونالدو برای اولین بار در این دوره در دیداری گل نزد، ایسکو اصلا خوب نبود و تعویض شد و زیدان مجبور شد به طور کل سیستم بازی‎اش را تغییر دهد.

این رئال مادرید اما تجربه و شرایطی خاص در لیگ قهرمانان پیدا کرده که باعث می‏‌شود بزرگ‎ترین تیم‌ها، حتی بایرن مونیخ، قبل از زده شدن سوت آغاز بازی خودشان را بازنده بدانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رئال فقط حرفه ایی تر بود که توانست بازی را ببرد.اگر فرض کنیم موقعیتهای دو تیم همه به ثمر مینشست.آنوقت بازی در بدترین حالت برای بایرن اختلافی اعجاب انگیز(۱۲گل)در بر داشت.روز بد گلزنان بایرن بود.این استرس هم از آن شب دیگر وجود ندارد.قول میدهم که سرداران مونیخ صعود میکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج