adexo3
۷۱۰۰۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مقایسه کارنامه کرانچار با مربیان قبلی امید

شاید کارنامه کرانچار در مربیگری فوق العاده نباشد، اما او با اختلاف فاحشی بزرگترین مربی است که تجربه نشستن روی نیمکت تیم امید را پیدا می‌کند.

وبسایت نود: اگر نام نلو وینگادا را از بین مربیان تیم امید حذف کنیم، همه افتخارات مربیان تیم امید ایران قبل از اینکه روی نیمکت آن بنشینند به یک جام حذفی غلامحسین پیروانی با فجرسپاسی خلاصه می‌شود. بعضی از مربیانی که روی نیمکت تیم امید نشستند مثل حشمت مهاجرانی، حسین فرکی یا برانکو ایوانکوویچ، بعدها تبدیل به مربیان بزرگ و پرافتخاری شدند و بعضی مثل خاکپور، افاضلی و مایلی‌کهن هیچوقت به جام و افتخاری نرسیدند اما نکته مشترک آن‌ها، این است که هیچکدام قبل از تیم امید ایران، افتخار چندانی نداشتند و همین موضوع شاید دلیل دوری ۴۴ ساله ایران از المپیک را مشخص کند.

تنها مربی که قبل از امیدهای ایران هم افتخارات زیادی داشت، نلو وینگادا بود که همه افتخاراتش را در آسیا بدست آورد و اتفاقا، در ایران کارنامه خوبی نداشت. وینگادا مقطعی در پرسپولیس زیاد موفق نبود و پس از آن، در تیم امید هم نتایج بدی گرفت. بر خلاف او، کرانچار ۵ جام معتبر در فوتبال اروپا دارد و با دو تیم مختلف قهرمان کرواسی شده است، در جام جهانی تیم ملی کرواسی را مربیگری کرده و در ایران هم توانسته دو جام با سپاهان بدست بیاورد.

پروژه استفاده از مربیان جوان در تیم ملی، از افاضلی و منصوریان تا خاکپور و امیرحسین پیروانی، شکست سختی خورد و حالا شاید استفاده از یک مربی بزرگ و پرافتخار برای اولین بار، بتواند انتظار طولانی ایران برای المپیکی شدن را تمام کند. حتی اگر آخرین افتخار این مربی بزرگ، به ۵ سال قبل برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج