۷۱۰۳۶۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سانتیاگوبرنابئو در انتظار درخششی از «بنزما»

کریم بنزما مهاجم رئال مادرید در بازی با لگانس عملکرد خوبی نداشت، اما زیدان باز هم از او انتقاد نکرد و سعی کرد در پاسخ درباره آمادگی او پاسخ‌های گمراه کننده بدهد.

خبرگزاری مهر: در دیدار تیم فوتبال رئال مادرید مقابل لگانس که با برد ۲ بر یک تیم سفیدپوش مادریدی به پایان رسید، کریم بنزما از ابتدا در ترکیب تیم بود، اما در نیمه دوم تعویض شد و زیدان او را از زمین بیرون کشید. خود زیدان اما دلیل عملکرد بد او و گل نزدنش را خستگی این بازیکن می‎داند.

سرمربی فرانسوی در واکنش به سوال خبرنگاران درباره آمادگی فیزیکی بنزما گفت: پاسخم برای این سوال بهترین لبخندم است. من که اصلا نگران نیستم، اما شاید اگر خودش بشنود بیشتر از من هم بخندد. چون من زیاد نمی‎خندم.

زیدان همیشه در رسانه‎ها از بازیکنانش پشتیبانی کرده و به همین دلیل است که نمی‌‏توان پاسخ او را دلیلی بر آماده بودن بنزما از هر نظردانست. مهم گفته او نیست، مهم این است که رفتار زیدان نشان می‌دهد بنزما دیگر گزینه اصلی ‏اش برای حضور در ترکیب نیست. او در بازی مقابل تیم‎های فوتبال اتلتیکومادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ هم مهاجم هم‎وطنش را در ترکیب اصلی قرار نداده بود.

در دیدار مقابل لگانس هم که او در ترکیب اصلی بود در دقیقه ۶۲ بیرون کشیده شد و از طرفی این را هم نباید فراموش کرد که اسم این دیدار را به هیچ عنوان نمی‌‏توان «مهم» گذاشت.

مهاجم فرانسوی مدتی است که نتوانسته انتظارات را در رئال مادرید برآورده کند و حمایت‌‎های زیدان و پرس باعث شده در این تیم ماندگار باشد. شاید یک عملکرد مناسب آن هم در دیدار مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان بتواند اعتماد هواداران را هم نسبت به او جلب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه تموم شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج