اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۰۶۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کارِ گرت بیل در رئال تمام است؟

دوران گرت بیل در رئال مادرید با سرعت زیاد به سمت پایانی اجتناب ناپذیر در حرکت است. کسی که معمولا با سوءتفاهم هواداران سفیدها و حتی رسانه‌ها مواجه شده، آنطور که لیاقت دارد مورد تحسین قرار نمی‌گیرد.

ورزش سه: دوران گرت بیل در رئال مادرید با سرعت زیاد به سمت پایانی اجتناب ناپذیر در حرکت است. کسی که معمولا با سوءتفاهم هواداران سفیدها و حتی رسانه‌ها مواجه شده، آنطور که لیاقت دارد مورد تحسین قرار نمی‌گیرد.


او که همیشه زیر سایه کریستیانو رونالدو بوده، با مصدومیت‌های زیاد هم درگیر بوده و در این فصل حتی از مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس هم عقب افتاده و این روزها فقط در تیم دوم رئال در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

اما هنوز کارهای زیادی از او می‌آید. در برد 2 بر یک شنبه شب مقابل لگانس، او گل اول بازی را زد برای تیمی که تغییرات زیادی نسبت به مسابقه با بایرن‌مونیخ داشت و نگاهش به بازی برگشت فرداشب در سانتیاگو برنابئو است. زین‌الدین زیدان دقیقا نشان داد اولویت‌هایش در کجا است چون به عده‌ای از بازیکنان ذخیره از جمله مارکوس یورنته، خسوس وایخو، بورخا مایورال، کیکو کاسیا و تئو هرناندس از ابتدا بازی داد اما بیل که در تابستان 2013 با رکورد 100 میلیون یورو خریداری شد، برای چنین موقعیت‌هایی به تیم آورده نشد. بیل که در بازی چهارشنبه 90 دقیقه روی نیمکت نشست در این بازی بی‌هدف حضور داشت در حالی که سه‌شنبه دیداری فوق‌العاده مهم با بایرن را دارند و انگیزه‌ای برای لالیگا در رئال وجود ندارد جز دومی و جاگذاشتن اتلتیکومادرید.

بیل می‌خواست مقابل لگانس بدرخشد که در 10 بازی خارج از خانه آخرش برد نداشت اما با پیروزی در برنابئو، رئال را از جام حذفی کنار زده بود. بال ولزی بازی را در سمت راست شروع کرد و در سمت چپ به پایان رساند و گلی زد که درباره آن شائبه آفساید وجود داشت. این دوازدهمین گل لالیگایی او در این فصل بود که با توجه به 17 بازی‌اش در ترکیب اصلی آمار خوبی حساب می‌شود.

این پانزدهمین گل او در رقابت‌های مختلف بود و بیل توانست برای چهارمین بار در پنج فصل حضورش در رئال به این آمار برسد؛ او در مجموع 82 گل زده.

بیل بعد از آنکه می‌خواست از نزدیکی‌های وسط زمین توپ را پشت سر دروازه‌بان میهمان بیندازد، مورد تشویق قرار گرفت. او هنوز کیفیت دارد و اگرچه به نظر می‌رسد برای نجات دورانش در اسپانیا خیلی دیر باشد اما این بازیکن 28 ساله می‌تواند در یک تیم دیگر فوق‌العاده مثمرثمر واقع شود.

منبع: سایت گل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج