۷۱۰۶۳۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نوری: خیال همه از تیم شفر راحت است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید که با حضور شفر هیچکس سر بازی های استقلال استرس ندارد.

برترین ها: محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره وضعیت تیم استقلال گفت: پیش از هرچیز باید به هواداران استقلال بابت صبر و حوصله‌شان که باعث ایجاد بستر برای موفقیت تیم شد، تبریک بگویم. از آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان برای حمایت هایی که انجام دادند تشکر می کنم. همچنین یک تشکر ویژه از مدیرعامل باشگاه استقلال دارم بابت حمایت هایش از تیم و کادرفنی که امروز نتیجه‌اش را می‌بینیم. از پیشکسوتان هم باید تشکر کنم که از تیم حمایت کردند. استقلال با هدایت شفر موفق شد نتایج بسیار خوبی بگیرد. درست است که تیم سوم شد ولی معتقدم حق ما قهرمانی بود. حالا مصاف حذفی و آسیایی روبه‌روی ماست. در این مسیر باید عملکرد خوب و تلاش های همه مدیران باشگاه، همه بازیکنان، اعضای کادرفنی نیز تشکر کنیم که برای سربلندی تیم زحمت کشیدند. آقای شفر و دستیاران ایشان در کنار بازیکنان به واقع برای تیم سختکوشی کردند و نتیجه آن را این روزها می بینیم.

وی افزود: استقلال در گروهی که سه تیم از بهترین‌های آسیا در آن حاضر بودند صدرنشین شد و با قاطعیت راهی مرحله بعدی شد. استقلال با این نتایج زنگ خطر را در آسیا به صدا درآورد. این تیم درحال حاضر بهترین تیم آسیا است. تمام تیم‌های آسیا از روبه رو شدن با استقلال رعب و وحشت دارند. استقلال در بهترین شرایط روحی و تاکتیکی است فکر می‌کنم ما لیاقت قهرمانی در آسیا را داریم. ما و هواداران آرزوی کسب ستاره سوم را داریم و ان‌شاءالله که این مسئله محقق می‌شود.

عضو کمیته فنی استقلال در پایان درباره مصاف جام حذفی این تیم گفت: استقلال انقدر قدرتمند ظاهر شده که هیچکس زمان بازی این تیم استرس ندارد. خیال همه ما راحت است و فکر می‌کنم با اختلاف بیش از دو گل قهرمان جام حذفی می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه گفتی با اختلاف ۳ گل قهرمان شدیم.لنگیا بسوزید. و آماده سوپر جام باشید تیکه تیکتون کنیم.

    • بدون نام

      اره پیری شما بابودن وزیری کیسه ای که خودت اعتراف کردی هیچ نگرانی ندارید چون داور چشمکی رو گزاشتن واسه داوریتون درضمن اسکل توالهلال الان رو قوی میدونی خخخخخخخ با ذخیرهاش وبچهاش باشمابازی کرد خب معلومه دیگه وزیر و رییس فدراسیون وکمیته داوران و همه وهمه کیسه ای هستن شماهم که سرامد مافیایید ای ننگ برشماها که میخواین بزور جام بگیرید لعنت به همتون که کثافت کاربتون همه جارو برداشته وزیرمیگه من نبودم کیسه ازاسیاحذف شده بود تو الان داری چطورپاچه خواریش میکنی لعنت به مافیای کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج