adexo3
۷۱۰۶۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رومینیگه:

انتقادات از لواندوفسکی مضحک است

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، انتقادهای اخیر از عملکرد روبرت لواندوفسکی را مضحک توصیف کرد و تاکید کرد که این مهاجم لهستانی، فصل آینده نیز در بایرن خواهد بود.

ورزش سه: کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، انتقادهای اخیر از عملکرد روبرت لواندوفسکی را مضحک توصیف کرد و تاکید کرد که این مهاجم لهستانی، فصل آینده نیز در بایرن خواهد بود.


در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید منتشر شد و گروهی معتقدند که به دلیل اینکه ذهن او درگیر این انتقال است، دچار افت شد.


اما رومینیگه اعتقاد دارد چنین نظراتی نامنصفانه است و امیدوار است که این ستاره لهستانی با باز کردن دروازه رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاسخ منتقدان را بدهد.

انتقادات از لواندوفسکی مضحک است


او به خبرنگاران گفت: " این انتقادات مضحک است. به نظر من این بحث ها خنده دار است؛ همه اعضای باشگاه اینطور فکر می کنند. او در این فصل تا اینجا ۳۹ گل زده و ما خوشحالیم که او در باشگاه ما بازی می کند و همین طور فصل بعد هم در بایرن خواهد بود. او یک ماشین گلزنی است.


من به یاد یادم دارم که در گذشته، برای مثال گرد مولر نه تنها رکورد گلزنی در بایرن را در اختیار داشت، بلکه بهترین گلزن آلمان بود اما ممکن بود در 8 بازی از 10 دیدار، موفق به گلزنی نشود اما در دیگر دیدارها، دو یا سه گل بزند. امیدوارم لواندوفسکی فردا چنین روزی داشته باشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج