اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۱۱۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

از اقدامات علیه هولیگان‌ها تا احتمال معجزه

شاگردان اوزه بیو دی‌فرانچسکو خود را مهیای دیدار چهارشنبه شب مقابل لیورپول در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌کنند.

ورزش سه: شاگردان اوزه بیو دی‌فرانچسکو خود را مهیای دیدار چهارشنبه شب مقابل لیورپول در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌کنند.


آاس رم بعد از سال‌ها در آستانه دستیابی به افتخار بزرگی قرار دارد و نمی‌خواهد این شانس بزرگ را مقابل لیورپول از دست بدهد. آنها که برای رسیدن به این مرحله دو بازگشت بزرگ را به نام خود کرده‌اند، اکنون سودای تکرار یک معجزه بزرگ در استادیوم المپیکو و برابر شاگردان کلوپ را در ذهن دنبال می‌کنند.

شکست 5 بر 2 مقابل لیورپول در آنفیلد با توجه به جبران نتایجی که در گذشته برابر شاختار و بارسلونا داشته‌اند اکنون ذهنیت تغییر شرایط را به بهترین شکل ممکن در بین شاگردان دی فرانچسکو شکل داده است. خصوصا اینکه آنها اکنون همچنان حمایت هوادارانی را مثل همیشه پست سر خود احساس می‌کنند که در کمتر از هفت ساعت تمام بلیت‌های استادیوم المپیکو را خریداری کرده و در انتظار نمایش رویایی دیگری از آنها هستند.

از اقدامات علیه هولیگان‌ها تا احتمال معجزه

هرچند هنوز نگرانی‌هایی بابت حضور کوین استروتمن برای این دیدار وجود دارد اما آمادگی الشراوی، ادین ژکو، فازیو، پروتی، ناینگولان، آلیسون و... آنها را امیدوار به جبران نتیجه برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌کند. امروز ناینگولان در کنار دی فرانچسکو در نسشت خبری پیش از این بازی حاضر شد و جمله جالبی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود برای بازی برگشت و متوقف کردن لیورپول چه باید بکنند، داد: باید از سرمربی بپرسید، ولی در بازی رفت دیدیم که نباید چه کنیم.

هافبک رمی‌ها با اشاره به اینکه ثبت دو گل مقابل ۵ گلی که برابر لیورپول دریافت کرده‌اند به آنها شانس دوباره‌ای داده است اینطور گفته است: در بارسلون نتیجه خیلی به نفع آنها شد اما در انگلیس این طور نبود. دو گل زدیم که به ما امکان می‌دهد بازی کنیم، ولی نباید همان اشتباهات قبلی را تکرار کنیم. اینکه چرا اینطور شد را نمی‌دانم (دریافت ۵ گل)، احساسی، نیمه نهایی و... نمی‌دانم.

از اقدامات علیه هولیگان‌ها تا احتمال معجزه

دی‌فرانچسکو نیز با روحیه خاصی در این نشست خبری حاضر شده بود. سرمربی موفق فصل گذشته ساسولو که اکنون رمی‌ها را نیز در آستانه دستیابی به افتخاری بزرگ قرار داده در خصوص این بازی و شانس تکرار معجزه گفته: تکرار (نتیجه بازی با بارسلونا) هرگز آسان نیست ولی با این هواداران و تعصب شان انگیزه هست که یک معجزه دیگر را رقم بزنیم. ما باید سه گل بزنیم و قطعا خطر این هست که ضدحمله بخوریم، پس باید این را مدنظر قرار دهیم. اینکه بخواهیم دفاعی هم بازی کنیم منطقی نیست، چون اگر می خواهید سه گل بزنید که نمی توانید در زمین خودتان بمانید. در نیمه‌نهایی بازی می‌کنیم در ورزشگاهی با 70000 هوادار. می‌خواهم شور و اشتیاق ببینم و انگیزه غلبه کردن بر مشکلات.

سرمربی رم در حاشیه این نشست با شوخ طبعی به جدایی زلیکو بوواچ، دستیار یورگن کلوپ از لیورپول پاسخ داد و گفته: من هم دستیارم را بیرون کردم تا مساوی شویم!

دی‌فرانسچکو در خصوص درگیری بین هواداران دو تیم که در نهایت باعث اتفاقاتی تلخ در انگلیس شده بود گفت: در همه گروه‌های هواداری شاید آدم‌های نابابی هم باشند. من قبلا همبستگی‌ام با شان کاکس - هوادار لیورپول که به کما رفته - و خانواده‌اش را اعلام کردم و مخالف هرگونه خشونتی هستم، مثل همگی ما در اینجا. هواداران در شهر رم خوب هستند، نباید اجازه دهیم که عده کمی از هواداران که به نظرم در انگلیس هم هستند ورزش زیبای ما را خراب کنند. می‌خواهم خواسته‌ای را مطرح کنم و آن این است که فردا برای آمدن به ورزشگاه باید شادی بخش باشد.

از اقدامات علیه هولیگان‌ها تا احتمال معجزه

سوزی کامپاناله، نویسنده وب‌سایت فوتبال ایتالیا در گزارشی جنجالی و جداگانه به موضوع حضور هولیگان‌های انگلیسی در جریان دیدار دو تیم لیورپول و رم در ایتالیا و استادیوم المپیکو پرداخته است و نکاتی را خطاب به آنها اعلام کرد. این نویسنده که مدعی است این هشدار را مستقیما از پلیس ایتالیا دریافت و منتقل می‌کند در گزارش خود گفته است: این را به عنوان یک هشدار در نظر بگیرید. حرف اصلی در رسانه‌های ایتالیا این است که تمرکز روی این است که پلیس در شهر رم مانع رقم خوردن مشکلات شود. حالا چنین موضوعی را این طور ترجمه کردند که می‌خواهند با هواداران لیورپول گَله‌ای رفتار کنند و از شلاق استفاده کنند. در این قضیه به حرف من اعتماد کنید وقتی می‌گویم که ضربه باتوم خیلی بیش از کمربند (که هواداران رم هوادار لیورپول را با آن زدند) آسیب می‌زند و نیروهای پلیس ایتالیا وقتی لباس ضدشورش را بر تن می‌کنند کاملا دست نیافتنی می‌شوند. آنها اول کتک می‌زنند، بعد سوال می‌پرسند. اتفاقاتی که در یک شب عادی در خیابان های لندن، لیورپول یا نیوکاسل رخ می‌دهند کافی هستند تا در ایتالیا اعلام حکومت نظامی شود. بلند آواز خواندن، پریدن داخل آبنماها، خرد کردن بطری‌ها- عمدی یا سهوی فرقی ندارد - و در کل رفتارهای زشت باعث می‌شود تا شما چماق بخورید. اگر هم از مکان‌هایی که برای تجمع هواداران لیورپول مشخص می‌شوند خارج شوید شما را آشوبگر می‌خوانند و در نهایت هدف راحتی خواهید بود که مقصر شناخته شوید. از محله های پونته میلویو و پونته دلا موزیکا هم دوری کنید، آنها مناطقی هستند که زیاد رنگ چاقوکشی را می‌بینند. ما نمی‌خواهیم شاهد آسیب رسیدن به کسی باشیم. ما از کسی متنفر نیستیم. برنامه و دسیسه‌ای هم علیه کسی نداریم. این را به عنوان یک راهنمای سفر مدنظر داشته باشید و متوجه باشید که دارید وارد چه موقعیتی می‌شوید.

این بخشی از گزارشی است که سوزی کامپاناله منتشر کرده است. قسمت داغ ماجرا اما همان تقابل دو تیم است؛ رم برای تکرار حضور در فینال بعد از سال‌ها و لیورپول نیز برای مراقبت از اندوخته خود در آنفلید و تجربه‌ی فینالی دیگر. اما رم خود را مهیای یک معجزه دیگر می‌کند؛ معجزه‌ای که با برتری مقابل چلسی و بارسلونا در فصلی که با حضور در گروه سرسختی که اتلتیکو مادرید و چلسی در آن حضور داشتند، جالوروسی‌ها در مرحله نیمه نهایی قرار داده است. معجزه‌ای که بازگشت بزرگ برابر بارسلونا را در پی داشته و اکنون یک تکرار دیگر نیاز دارد. دی‌فرانچسکو برای این معجزه بزرگ روی آلیسون و مهارت جالب‌توجهش درون دروازه، کولاروف به عنوان شاه مهره خط دفاعی‌اش، مثلث هیجان انگیز خط میانی‌اش با حضور ده روسی، ناینگولان و فلورنزی و البته ستاره بی‌بدیل خط حمله‌اش با گلزنی همچون ادین ژگو، حساب ویژه‌ای باز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج