adexo3
۷۱۱۱۵۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر و دریافت هدیه دلاری برای حضور در شبکه ۳؟

 یکی از کانال های معروف ورزشی در تلگرام نوشته وینفرد شفر برای رفتن به ویژه برنامه زنده جشن نیمه شعبان هدیه دلاری گرفته است.

خبرآنلاین: درحالی که حضور در برنامه های تلویزیونی برای ستاره های سینما ، موسیقی و ورزش به یک محل مناسب برای درآمدزایی بدل شده و هدایای کلانی برای شرکت در این برنامه ها از سوی اسپانسرهای برنامه های مناسبتی رسانه ملی پرداخت می شود و حتی ارقامی در حد چند ده میلیون تومان به مهمانان سرشناس برنامه های شب سال تخویل داده می شود و بین برنامه ها برای دعوت از مهمانان ، دعوایی به پا می شود ، حالا حضور سرمربی آلمانی استقلال در یکی از برنامه های تلویزیون خبرساز شده و کانال ورزش جهان مدعی شده است شفر برای این حضور در رسانه ملی ۳ هزار دلار هدیه دریافت کرده است.

شایعه ای که به احتمال فراوان دو طرف تکذیبش می کنند! حضور وینفرد شفر و مترجمش البته در این برنامه مناسبتی البته در پایانش یک نکته مهم هم داشت. اگرچه اسپانسر برنامه ، اسپانسر دیگری بود اما مرد آلمانی به هواداران تیمش گفت اگر قصد دارند تیم شان را تشویق کنند عدد ۴ را به سامانه پیامکی باشگاه اس ام اس کنند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شفر مدت کوتاهی اومده ایران حالا هر ...

    • پورسنایی

      سه هزار دلار نوش جون شفر انشاالله موفق باشی ،، در ضمن مجری برنامه جمشیدی چه آدم مزخرف دروغگویی است حیف شبکه سه که در برنامه شفر این مردک یاوه گو جمشیدی حقه باز مجری آن بود قیافش هم مثل کدوی ورزقان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج