۷۱۱۵۸۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه خونه به خونه

به احترام شهدا به خرمشهر می‌رویم

بیانیه باشگاه خونه به خونه بابل بعد از رضایت دادن به حضور در بازی فینال جام‌حذفی در نوع خودش جالب توجه است. بابلی‌ها نوشته‌اند: «همزمان با پرواز کاروان خونه به خونه بابل به خرمشهر که به احترام خانواده شهدا صورت گرفت، مدارک و مستندات تبانی در هفته پایانی لیگ آزادگان تکمیل شد و اگر فدراسیون فوتبال اراده‌ای برای برخورد با عوامل تبانی داشته باشد، صعود خونه به خونه به لیگ برتر قطعی است و به زودی جشن صعود را در بابل برپا می‌کنیم.

روزنامه ایران ورزشی: بیانیه باشگاه خونه به خونه بابل بعد از رضایت دادن به حضور در بازی فینال جام‌حذفی در نوع خودش جالب توجه است. بابلی‌ها نوشته‌اند: «همزمان با پرواز کاروان خونه به خونه بابل به خرمشهر که به احترام خانواده شهدا صورت گرفت، مدارک و مستندات تبانی در هفته پایانی لیگ آزادگان تکمیل شد و اگر فدراسیون فوتبال اراده‌ای برای برخورد با عوامل تبانی داشته باشد، صعود خونه به خونه به لیگ برتر قطعی است و به زودی جشن صعود را در بابل برپا می‌کنیم. در چهل و هشت ساعت گذشته که دنبال احقاق حق مردم بابل بودیم، انسان‌های شیر پاک خورده و شریفی که هنوز طرفدار فوتبال پاک هستند، با ارائه مدارک و مستندات محکم و محکمه‌پسند، به ما یاری رساندند که این مدارک را بعد از فینال جام‌حذفی به کمیته اخلاق فدراسیون ارائه می‌کنیم و تا اعلام حکم قطعی این کمیته، برای شرکت در لیگ برتر آماده می‌شویم.»

نکته: اینکه باشگاه خونه به خونه اعلام کرده به احترام شهدای عزیز کشورمان از فاز لجبازی خارج شده جای تحسین دارد اما بهتر است که مالک این باشگاه به جای برهم زدن فضای فوتبال ایران به فکر فصل بعد باشد تا تیمش را با اختلاف امتیازی مناسب به لیگ‌برتر ببرد. درست مثل کاری که نفت مسجدسلیمان کرد و بی‌دغدغه لیگ برتری شد. خونه به خونه می‌تواند از نو شروع کند و سال بعد هم لیگ برتری شود. دنیا به آخر نرسیده.

سوژه روز: میزبانی که میهمان شد

دیروز در یکی از خبرها نوشته بودند که افتخاری میهمان تمرین استقلال بوده! در واقع اگر به این خبر خوب دقت کنیم به این نتیجه می‌رسیم که مدیرعامل استقلال در آن واحد هم میهمان خودش بوده و هم میزبان خودش، چون در راس مجموعه استقلال همین آقای افتخاری قرار دارد و مضحک است که در مواجهه با حضور یک مدیرعامل در تمرین‌های تیمش که اقدامی کاملا عادی محسوب می‌شود از لفظ «میهمان» استفاده کرد! بعضی جریان‌های رسانه‌ای آنچنان قرابتی با باشگاه استقلال دارند که وقتی می‌خواهند خبری درباره این باشگاه و عواملش بنویسند کاملا احساسات بر نوشته‌های‌شان سایه می‌اندازد و گاف‌هایی از این دست می‌دهند.

آخر چطور می‌شود که مدیرعامل تیمی میهمان تمرین خودش باشد؟! هر وقت پدری در خانه خودش میهمان شد افتخاری هم در تمرین استقلال میهمان می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا کرامت خوب

      اسم شهدارو الکی نیارر.از اونها سوء استفاده میکنین فقط

    • امیر

      اتفاقا یوونتوس هم بعد از باخت به رئال مادرید اعلام کرده بود که به خاطر مردم مظلوم تورین و احقاق حق آن ها در لیگ سری A بازی نمی کنند.
      ولی چند روز بعد گفتند که به خاطر مردم مظلوم ایتالیا بازی می کنند.
      واقعا جای تحسین داره :)))

    • بدون نام

      اصلا معلوم نبود ک نویسنده لنگی هستی.

    • بدون نام

      دروغ وریا بسه از اسم شهدا استفاده ابزاری نکنین

    • بدون نام

      شهداقداست دارند
      نام آنهاراواردبازیهای کثیف خودنکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج