اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۱۵۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش: اولویت من آقای گلی نبود

بعد از شکست تلخ ۳ بر صفر برابر آژاکس، سایت هواداری باشگاه آلکمار به سراغ ستاره ایرانی رفت و با این بازیکن گفت‌وگوی مفصلی انجام داد، جایی که آقای گل حال حاضر اردی ویژه از سپری شدن ۲ هفته ناامیدکننده خبر داد که روزهای پایانی فصل را تلخ‌تر از همیشه کرده است.

روزنامه ایران ورزشی: بعد از شکست تلخ ۳ بر صفر برابر آژاکس، سایت هواداری باشگاه آلکمار به سراغ ستاره ایرانی رفت و با این بازیکن گفت‌وگوی مفصلی انجام داد، جایی که آقای گل حال حاضر اردی ویژه از سپری شدن ۲ هفته ناامیدکننده خبر داد که روزهای پایانی فصل را تلخ‌تر از همیشه کرده است.

او درباره بازی مقابل آژاکس می‌گوید: «۲۰ دقیقه ابتدایی مقابل آژاکس همانطور که می‌خواستیم پیش رفت و فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم اما به یکباره با خوردن یک گل دوباره بازنده به رختکن رفتیم. نیمه دوم را خوب آغاز کردیم اما خوردن ۲ گل عملا دیگر روحیه‌ای برای تیم نگذاشت تا شکست تلخ دیگری رقم بخورد. البته به نسبت فینال جام حذفی مقابل فاینورد نمایش بهتری مقابل آژاکس داشتیم چون با جرات بیشتری حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق شد اما این اتفاق هم برای بردن کافی نبود. به نظرم ما هنوز باید در زمینه گلزنی و استفاده از موقعیت‌ها پیشرفت کنیم. نکته‌ای که مربیان ما نیز به آن اذعان داشتند.»

با اینکه حدود ۲ هفته از شکست آلکمار مقابل فاینورد در جام حذفی می‌گذرد اما جهانبخش هنوز این ناکامی را فراموش نکرده است: «می‌خواستیم فصلی رویایی و بی عیب و نقص داشته باشیم اما ۲ شکست اخیر شیرینی فصل را به تلخی کشید. به همین خاطر سخت تلاش می‌کنیم که ۲ هفته تلخ را پشت سر گذاشته و برای این بازی آماده شویم. شاید باور نکنید اما برای خود من کنار آمدن با اتفاقات این ۲ هفته خیلی سخت است؛ بخصوص شکست در فینال حذفی که وداع دوباره‌ای با جام، آن هم در گام آخر داشتیم. مسلما از دست دادن فینال حذفی یک ناامیدی بزرگ بود که با گذشت چند روز هنوز خود من به شخصه نتوانستم با آن کنار بیایم.»

جهانبخش با اینکه در صدر جدول گلزنان اردی ویژه قرار دارد اما معتقد است که هرگز چنین هدفی نداشته: «صادقانه بگویم آقای گلی اولویت من در این فصل نبود، چون تنها هدفم در تیم تاثیرگذاری برای موفقیت آلکمار و شادی طرفدارانش بود اما حالا که این لطف نصیب من شده تمام تلاشم را می‌کنم تا به این عنوان برسم. بهترین عملکردم را در هفته پایانی ارائه خواهم داد تا خاطرات تلخ ۲ هفته گذشته از ذهن طرفداران در روز پایانی پاک شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج