اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۲۰۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خبیری: بحث سرپرستی‌ پرسپولیس مطرح نیست

جانشین موقت افشین پیروانی گفت که بحث سرپرستی‌اش در باشگاه پرسپولیس مطرح نیست و تنها برای انجام کارهای مربوط به این پست از سوی گرشاسبی مأموریت یافته است.

تسنیم: حسین خبیری درباره اینکه گفته می‌شود جایگزین افشین پیروانی در پرسپولیس شده است،‌ اظهار داشت: بحث سرپرستی من در پرسپولیس وجود ندارد و من به این سمت انتخاب نشده‌ام. از آنجایی که افشین پیروانی از سوی فدراسیون فوتبال محروم شده بود، برای اینکه خللی در کارهای مربوط به امور سرپرستی تیم به وجود نیاید، آقای گرشاسبی از من خواست به‌عنوان نماینده ایشان در کنار تیم حضور داشته باشم.

وی در ادامه افزود: در ۱۰ روزی که پرسپولیس دو بازی رفت و برگشت با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا دارد، امور مربوط به سرپرستی را انجام می‌دهم تا خللی در کار به وجود نیاید.

خبیری با بیان اینکه با توجه به مقررات و اینکه اسمش در لیست پرسپولیس رد نشده است، نمی‌تواند روی نیمکت این تیم در دو بازی با الجزیره حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: همراه تیم به امارات می‌روم و در کنار تیم خواهیم بود و تلاش می‌کنم در فاصله ۱۰ روزه تا پایان فصل فوتبالی برای پرسپولیس، کارهای مربوط به سرپرستی را انجام دهم تا مشکلی در این راه گریبان‌گیر تیم نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کلاه قرمزی

      افشین پیروانی ازخوبهای ورزش است وامیدوارم هرچه زودتر ازتهمت رهایی پیدا کنه ! چیزی که مملکت رو به نابودی کشید همین گم شدن حق وباطل هست که فدراسیون مقصرومسببش هست!! راستی چرا هروقت پرسپولیس میشه هرطورشده یه جام ، جشنی ویامدالی ولو الکی میدن به استقلال شلوغ بازی درنیارن!!! خدا رو خوش نمیاد این هزینه هارو برای مصلحت بکنن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج