اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۲۲۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قطعی؛ لورن کوشیلنی جام جهانی را از دست داد

فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که لورن کوشیلنی، مدافع آرسنال، به دلیل مصدومیت، رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که لورن کوشیلنی، مدافع آرسنال، به دلیل مصدومیت، رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد.


کوشیلنی شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل اتلتیکو مادرید، در همان دقایق ابتدایی آسیب دید و جای خود را کالوم چمبرز داد.


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که کاپیتان تیمش از ناحیه پاشنه آشیل دچار مصدمیت شده است اما فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد مصدومیت دقیق او اظهار نظر نکرد اما اعلام شد که این مدافع باتجربه، در رقابت های جام جهانی تیمش را همراهی نخواهد کرد.

قطعی؛ لورن کوشیلنی جام جهانی را از دست داد


دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به خبرنگاران گفت: " این ضربه بزرگی برای تیم فرانسه است. من واقعا برای لورن ناراحتم زیرا این این جام جهانی، برای دوران حرفه ای او بسیار مهم بود. امیدوارم او قوی باشد و بازگشت خوبی به میادین داشته باشد زیرا معتقدم که او هنوز توانایی های زیادی برای نشان دادن دارد.


کوشیلنی که 51 بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داده، پیش از این اعلام کرده بود که بعد از رقابت های جام جهانی 2018، از بازی های ملی کناره گیری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج