adexo3
۷۱۲۲۷۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

فریبا: غیبت تیام در بازی برابر ذوب اتفاق بدی است

مدیرفنی پیشین تیم فوتبال استقلال غیبت مهاجم سنگالی این تیم در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اتفاق بدی دانست.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا در مورد قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: به مجموعه باشگاه و هواداران تبریک می‌گویم که استقلال توانست یک جام بگیرد. قبل از بازی هم گفته بودم که قهرمانی در این جام در جیب استقلال است و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. امیدوارم که استقلال در دو بازی رفت و برگشت برابر ذوب‌آهن نیز نتایج دلخواه را بگیرد و به مرحله بعدی صعود کند.

وی با اشاره به پایان لیگ برتر و قرار گرفتن استقلال در رده سوم جدول اظهار داشت: استقلال در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشت. بعد از اینکه گروه قبلی نتوانست نتیجه بگیرد، کادر فنی تغییر کرد و مصدومان هم رسیدند. شفر هم در مسائل تاکتیکی و مسائل جانبی، نظم خاصی به تیم داد و تیم در نهایت شرایط خوبی پیدا کرد. با کسب مقام سومی، صعود در آسیا به‌عنوان تیم اول گروه و قهرمانی در جام حذفی، باید گفت که استقلال فصل خوبی را پشت سر گذاشت.

فریبا با ابراز تأسف از مصدومیت مامه تیام در بازی برابر خونه‌به‌خونه و احتمال غیبت این بازیکن در دو بازی رفت و برگشت برابر ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: تیام گل بسیار قشنگی را در این بازی به ثمر رساند و غیبت او در بازی با ذوب‌آهن اتفاق بدی است. این موضوع می‌تواند به استقلال آسیب برساند. البته ما علی قربانی را هم داریم و او باید در زمین مسابقه به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد. تیام در زمین مسابقه به خوبی موقعیت گل ایجاد می‌کند و در زمینه مالکیت توپ هم به تیمش کمک می‌کند. البته نباید فراموش کرد که قربانی هم گل‌های حساسی برای استقلال زده است.

مدیر فنی پیشین استقلال همچنین تصریح کرد: نقش کمک‌های شفر هم در این موفقیت مهم بود و باید از بیژن طاهری اسم ببرم که شخصیت آرامی دارد و همه بازیکنان هم او را دوست دارند. وقتی شفر می‌خواهد از موفقیت تیمش حرف بزند همیشه از اعضای کادر فنی تمجید می‌کند که این را باید برخی از مربیان ما یاد بگیرند. برخی از مربیان، بر خلاف شفر تمجید از اعضای کادر فنی را فراموش می‌کنند، ولی او در این زمینه حرفه‌ای عمل می‌کند. امیر قلعه‌نویی هم این خصوصیات را دارد که از همکارانش تمجید کند.

وی با اشاره به تمدید قرارداد شفر با باشگاه استقلال تأکید کرد: وقتی هدف باشگاه این بود که از مربی خارجی استفاده کند، بهترین گزینه شفر بود. او نتایج خوبی با استقلال گرفت و هواداران هم از عملکردش راضی هستند. امیدوارم شفر فصل آینده با استقلال موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشا... سال بعد حتما نایب قهرمان میشین...
      البته اگه خدا بخواد

      پاسخ ها

      • مجتبی

        وات د فاز

    • بدون نام

      چشم بسته غیب. گفتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج