اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۲۲۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دخیا: برای قهرمانی در جام جهانی می‌جنگیم

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا می‌گوید آن‌ها برای قهرمانی در جام جهانی تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت.

ایسنا: به نقل از فیفا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا یکی از مدعیان جام جهانی باید در جام جهانی روسیه با تیم‌های ایران، پرتغال و مراکش بازی کند.

داوید دخیا، دروازه‌بان تیم منچستریونایتد و تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا در دوره گذشته در حالی که ۱۹ سال سن داشت در ترکیب ۳۰ نفره ‌اسپانیا برای جام جهانی آفریقای جنوبی جای گرفته بود اما در آن دوران کاسیاس درون دروازه‌ ‌اسپانیا ایستاد. در دوره قبل هم دخیا عضوی از تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا بود که در جام جهانی بازی نکرد. در این دوره نوبت به دخیا رسیده تا درون دروازه‌ تیم‌ ‌ملی اسپانیا قرار گیرد.

داوید دخیا درباره حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که از ۴۰ روز دیگر آغاز خواهد شد، گفت‌: ما در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. ترکیب خیلی خوبی نیز در اختیار داریم و با امید زیادی به روسیه خواهیم رفت. می‌دانیم که انتظار زیادی از ما وجود دارد. همان طور که دیدید در انتخابی جام جهانی روسیه بسیار خوب عمل کردیم ولی الان مرحله پایانی است باید به آن جا برویم و سبک فوتبالی خودمان را بازی کنیم. ابتدا باید مرحله گروهی را با موفقیت جلو ببریم و در ادامه‌ بازی به بازی پیش برویم. من مطمئن هستم که تمام نفرات ‌اسپانیا تمام توان خودشان را به کار خواهند بست تا تیم بتواند در روسیه به قهرمانی دست یابد.

دروازه‌بان تیم منچستریونایتد امسال باز هم به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر فوتبال انگلیس انتخاب شد تا نشان دهد بهترین دروازه‌بان لیگ جزیره است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج