۷۱۲۵۶۵
۲۱ نظر
۵۰۰۴
۲۱ نظر
۵۰۰۴
پ

روایت برادر هواداری که چشمش را از دست داد

برادر هواداری که در دیدار فینال جام حذفی از ناحیه چشم آسیب دیده توضیحات جالبی را در مورد لحظه حادثه ارائه کرده است.

خبرگزاری فارس: اسماعیل بهداروند هوادار ۳۴ ساله تیم استقلال در جریان دیدار این تیم مقابل خونه به خونه بابل از ناحیه چشم راست دچار آسیب‌دیدگی شدید شدو بعد از بررسی پزشکان متاسفانه بینایی خود را از دست داد.

کامبیز بهداروند برادر این هوادار که خودش نیز در ورزشگاه نفت و گاز اروندان حضور داشته است، درخصوص اتفاقی که برای برادرش رخ داده است گفت: ما در بیمارستانی در اهواز به نام بیمارستان امام حضور داشتیم و وقتی شرایط را دیدیم با رضایت خودمان بلافاصله اسماعیل را به کلینیک دکتر خدادوست منتقل کردیم.

روایت برادر هواداری که چشمش را از دست داد

وی افزود: متاسفانه شرایط چشم برادرم به شکلی است که پزشکان اعلام کردند اصلا شرایط خوبی ندارد و ما هم تلاش کردیم که چشم او تخلیه نشود ولی پزشک او گفت ظاهر چشم را به شکلی درست کرده‌ایم که دور صورت او زیاد تغییر نکند اما ممکن است همین حالا هم تا دو ماه دیگر تغییر کرده و از دست برود.

بهداروند تاکید کرد: متاسفانه بعد از سونوگرافی دقایقی پیش صورت گرفت متوجه شدیم که بینایی برادرم به طور کامل از دست رفته و چشم راست او دیگر واکنشی ندارد.

وی درخصوص اینکه دقیقا چه اتفاقی رخ داد گفت: شاید کسی باور نکند ولی ما در جایگاه ویژه نشسته‌ بودیم و ساشا شفر و کولی از مربیان استقلال هم در کنار ما بودند. داریوش شجاعیان و مهدی قاعدی هم پشت سر ما در یک اتاق شیشه‌ای حضور داشتند خود آقای افتخاری هم بالای سر ما بود چون فقط یک صندلی با هم فاصله داشتیم. آنها دیدند که شیئی به چشم برادر من برخورد کرد و از طرف دیگر رضا یونسیان گزارشگر برنامه 90 زیر کتف برادرم را گرفت و او را به سمت آمبولانس برد حتی این گزارشگر به من گفت فکر می‌کرده شیئی به سرش برخورد کرده است.

روایت برادر هواداری که چشمش را از دست داد

وی ادامه داد: هم لیدرهای استقلال این صحنه را دیدند و هم گزارشگر برنامه ۹۰ بازیکنان و مربیان استقلال. من وقتی به شیراز آمدم تمام هزینه‌ها را پرداخت کردم ولی واقعا عمل اصلی چشم برادرم باقی مانده و حیف که او چشمش را از دست داد. شده خانه و زندگی‌مان را بفروشیم این کار را می‌کنیم اما چشم برادرم دیگر چشم نخواهد شد.

وی تاکید کرد: ما نمی‌دانستیم قرار است چنین اتفاقی بیفتد ولی گله من این است اگر نمی‌توانند نظم را برقرار کنند چرا بازی را در آنجا برگزار می‌کنند. ما در ورزشگاه نشسته بودیم که دیدیم با طبل یکسری از افراد به داخل جایگاه ریخته و فحش و ناسزا می‌دادند. به هر شخصی هم که می‌رسی می‌گوید چرا برای استقلال به استادیوم می‌روید. آیا ورزشگاه رفتن که دلخوشی خیلی از جوان‌های این مملکت است جرم شده ما انتظار داریم کمکمان کنند و یکی پاسخمان را بدهد و جوابگوی برادرم که دختر ۲ ساله‌اش که منتظر اوست چه کسی خواهد بود.

روایت برادر هواداری که چشمش را از دست داد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه داریم وحشی تر از لنگی جماعت.واقعا مایه شرم و سرافکندگی فوتبال ایران هستن لنگیا

      پاسخ ها

      • محمد

        آقا خدا شاهده اینطور که برادرش میگه نیست من خودم تو ورزشگاه بودم اصلا از این خبرا نبود ولی وقتی روی بازیکن استقلال امید نور افکن تو محوطه جریمه خونه به خونه خطا شد و داور نگرفت تماشاگرای استقلال که خودم هم توی جایگاهشون بودم شروع کردن به انداختن بطری و سنگ و کندن صندلی خدا شاهده حقیقتو میگم الان که این اتفاق برای این بنده خدا افتاده جریان رو جوری چرخوندن که مقصر پرسپولیسیا باشن اصلا تو کل ورزشگاه فقط استقلال دیده میشد نزدیک به صد دویست نفر تماشاچی های صنعت نفت بودن که خونه به خونه رو تشویق میکردن که اونهام نزدیک جایگاه بودن چه ربطی به پرسپولیس داره آخه

    • بدون نام

      همش از قصد بود اینکه مامورا جلو مردم رو نگیرن نظمی نباشه کاملن مشخص بود همش از قصد بوده

      پاسخ ها

      • کیا اژدری

        خدا به خانواده اش صبر بده

    • بدون نام

      آره ،،،کیسه کشوبایدهمین بلاروسرش اورد،،،،دستشون دردنکنه

      پاسخ ها

      • دختراستقلالی

        خاک بسرت من یه یه استقلالیم این جا بحث سلامتیه نه تیم اشغالت

    • بدون نام

      استقلال یک درصد قرار دادهای ملیاردی را به این هوادارش بدهد

    • دختر تاجی

      خدا لعنتشون کنه این وحشیارو...
      امیدوارم دولت حداقل هزینه هاشو بده(!)...

    • بدون نام

      پس فکر کردین چرا تو آبادان وتبریز وبعضی دیگه شهرها هوادارای استقلال موقع بازی این تیم نمیرن ورزشگاه؟ واقعا فکر کردین استقلال تو این شهرها هوادار نداره؟ بخاطر همین وحوش عهد بوق نمیرن میگن نمیریم ولی حوصله دردسر هم نداریم بعد هم با افتخار میگن تو فلان ورزشگاه یه تماشاگر هم نمیره برا فلان تیم بابا حتی وایکینگ ها هم آدم شدن ولی بعضی ایرانی ها روز به روز وحشی تر میشن.

    • بدون نام

      آقای تاج اگر پسر خودت اینجور میشد چه واکنشی نشون میدادی فقط باید بگم تف بر ذات آقای تاج مقصرهمش ایشون هستن بایدجوابگو باشن لطفا بچاپ خبری

    • بدون نام

      خب کثافت احمق توبازی کیسه این اتفاق افتاد چه ربطی به پرسپولیس داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطشو از خودتو هوادارای بی شرف و بی خانواده لنگی بپرس

    • حسین

      چرا چرت میگی کیسه کش احمق نادان به پرسپولیسی ها چه ربطی داره یه عده از هوادارهای وحشی خودتون آمدن ورزشگاه دارن لگد پرونی میکنن و فش و ناسزا میگن بعد میندازین گردن پرسپولیسی ها.یه عده گوسفند کیسه به دست آمدن ورزشگاه جام ببیند از شدت ذوق یه جام در و پیت نمی‌دونن چیکار کنن وحشی بازی درمیارن بعدش میندازین گردن ما.اخه ما پرسپولیسی ها مگه بیکاریم بیاییم تماشاگرانی وحشی و فوتبال مزخرف شما رو ببینیم.هم دیگه رو لت و پار میکنید بعدش گردن کس دیگه میندازین احمق ها

    • بدون نام

      احمقي که مقصرو طرفدار پرسپولیس ميدوني خود کیسه کش سوراخت از همه وحشی ترین، انشاالله و با دعای همه غیر از این نادان برادر ما شفا پیدا کنه

    • بدون نام

      کیسه های هوچی و عزیزدردونه فدراسیون و خواص ، حالا که با کمک دوستان !!!! جام گرفتین ، فیلم بازی رو دو باره ببینید و وحشی های اصلی رو بشناسین و فرار بازیکنای خودتونو ، از دست همجنساتون ببینین و اونوقت مسبب اصلی خشونت ها رو تشخیص بدین . هر چند شم هم الگوتون دختر سرمربی تونه که دنبال فحش و ناسزا و دماغ خرد کردنه و افتخارش ، وحشی گریه....

    • محمد اس اس

      اکثر هوادار استقلال بودن پس بعیده استقلالیا این کارو کردن لعنت به لنگیا اصلا اونارو چه به بازی استقلال فقط میخواستن جو ورزشگاه رو خراب کنن با این کارشون چشم یک جوان بیچاره از دست رفت خدا لعنتشون کنه

    • بدون نام

      بدون نام16:30
      دوست عزیزمن خودم استقلالی تیرم امااین داستان هیچ ربطی به پرسپولیس نداره وفقط دودلیل داره
      1بی فرهنگی هواداران خونه به خونه که درطول سال گذشته بارهاآنرابه نمایش گذاشتند
      2سهل انگاری عمدی سازمان لیگ بخاطراینکه بهانه داشته باشن سالهای آینده فینال حذفی توی خرمشهربرگزارنشه

    • بدون نام

      لنگیای وحشی. جام اوردن تاج بزرگ رو نمیتونن ببینن
      دولت و نیرو انتظامی وفدراسیون همه و همه برضد استقلالن. .بیچاره ها 16جام کمتردارید ی قرن وقت میخاید تا برسید ب ما

    • بدون نام

      واقعا فوتبال ایران همش فساد وبی نظمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس سورااااخ

      • بدون نام

        پرسپولیس عوضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج