اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۳۱۷۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تاریخ برای استقلال در آسیا تکرار می‌شود؟

 استقلال تهران مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با شرایطی به پایان رساند که برای اولین بار بدون شکست این مرحله را پشت سر گذاشت و راهی دور حذفی بازیها شد.

وب سایت نود: استقلال در فصل ۲۰۱۳ لیگ قهرمانان آسیا درست مثل فصل جاری با تیم های الریان قطر، الهلال عربستان و العین امارات همگروه بود و همانند فصل جاری به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد. البته در آن دوره استقلال در یک بازی مقابل الهلال عربستان شکست خورد اما تیم شفر موفق شد بدون باخت به مرحله یک شانزدهم برسد. تیم امیر قلعه نویی در سال ۲۰۱۳ در مرحله گروهی ۱۳ امتیاز کسب کرد، در حالیکه مربی آلمانی این فصل استقلال تنها ۱۲ امتیاز از مرحله گروهی به دست آورد. در هر دو دوره آبی پوشان تهرانی در گروه مرگ قرار گرفتند و همه به کار دشوار این تیم برای صعود از گروه خود اذعان داشتند. اما استقلال در هر دو دوره تیم سربلند مرحله گروهی بود و با عبور از تیم های بزرگ راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

استقلال در فصل ۲۰۱۳ عزم خود را برای فتح لیگ قهرمانان آسیا جزم کرده بود و کلکسیونی از بهترین ملی پوشان را هم در اختیار داشت؛ جواد نکونام، آندو تیموریان، فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور پژمان منتظری، پژمان نوری و .... استقلال گرچه در این دوره نتوانست به انتظار فوتبال دوستان ایرانی برای کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد، اما بهترین عملکرد خود را در تمامی ادوار لیگ قهرمانان به نمایش گذاشت.

تاریخ برای استقلال در آسیا تکرار می‌شود؟

در فصل جاری که استقلال باز هم در گروه مرگ قرار داشت و توانست به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی صعود کند، به نوعی یادآور فصل ۲۰۱۳ بوده و هواداران این تیم بسیار امیدوارند تا با حضور مربی آلمانی و بازیکنان آماده ای که این روزها در ترکیب آبی پوشان به میدان می روند، بار دیگر به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان صعود کرده و باز در عرصه رقابت های آسیایی بدرخشند. برخی افراد با خوش بینی کامل و امیدواری زیاد به حضور شفر، از تیمی که در اوایل فصل کمترین امیدی به موفقیت آن در بین هواداران و اهالی فوتبال وجود نداشت، چیزی در حد معجزه می خواهند و این فصل را بهترین زمان برای رسیدن به آن می دانند؛ یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق سینه چاک تاج

      اقا خواهشا دیگه از این خبرا نزار بوی سوختن لنگیها داره حالمو بهم میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه جمع کن بابا همش داور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج