اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۳۱۸۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

افتخاری: آماده کمک به هوادار مصدوم هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آماده همکاری و کمک به هوادار مصدوم استقلال در دیدار فینال جام حذفی هستیم.

سایت باشگاه استقلال: سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال امروز (یکشنبه) در تماسی با اسماعیل بهداروند و برادر این هوادار استقلال به نمایندگی از خانواده بهداروند گفت‌و‌گو کرد.

مدیرعامل استقلال که روز شنبه با وجود چند مرتبه تلاش موفق به ارتباط با خانواده بهداروند نشده بود، در این تماس در گفت و گو با برادر هوادار مصدوم استقلال، ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخی که برای این تماشاگر عزیز استقلال رقم خورد، اعلام کرد: از روز شنبه که این خبر را شنیدیم بسیار متاثر و ناراحت شدیم. در تماس با آقای حیدری مدیر ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست کردم تا تمامی امکانات لازم برای اسماعیل بهداروند در نظر گرفته شود تا مراحل درمانی به بهترین شکل انجام شود و ما نیز در این مسیر در کنار هوادار عزیزمان خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: در این تماس همچنین از اسماعیل عزیز دعوت کردم تا روز سه‌شنبه برای دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد تا از ایشان تجلیل صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش به غیرتت.

    • ناشناس

      الحق که بی ربط نگفتن کیسه !! اون بنده خدا میگه جوشکارم وبایک چشم نمیتونم به شغلم ادامه بدم تومیگی بیاد اسمشوتوبلندگو بگی .....! دست کن جیب خودت بگو من اینقدر میدم وبراش ( گل ریزون) انجام بده که از اجاره خونه و خرج خونه ش شرمنده زن وبچه ش نشه!! هستیم که نشدپول ! ...

    • مهدی مختاری خواه(قلعه طوق)

      اگه راست میگه فدراسیون بیاد چشمشو دوباره بهش بده با این دسته گلش . من خودم خوشحال بودم که خوزستانی ام و تونستم برم از نزدیک قهرمانی تیم محبوبمو ببینم ولی اگه هر سال بریم فینال راضی نیستم اینجا تو خرمشهر که هیچ امنیتی نداره برگزار بشه . با اون هوادارای عقده ایه آبادانی . چون همه طرفدارای بابلی ها اکثرا آبادانی ها بودن که از دقیقه اول تو استادیوم سنگ پرت میکردن و فحش میدادن . خاااااک بر سر اون تاج و باقی مسولین که بازی رو گذاشتن اینجا که هیچ ربطی به شهدا نداره تازه روحشون هم از این حرکات و فحشا آزرده هم باید بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج