جاباما
۷۱۳۳۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تابش: چند بازیکن باکیفیت را مدنظر داریم

سرپرست باشگاه سپاهان تأکید کرد که این باشگاه نمی‌تواند نام گزینه‌های سرمربیگری‌اش را اعلام کند.

خبرگزاری تسنیم: مسعود تابش در مورد آخرین وضعیت نیمکت سپاهان برای فصل آینده گفت: ما چند مربی را در فهرست گزینه‌های‌مان قرار دادیم و سعی می‌کنیم بعد از بررسی‌های لازم در کمیته فنی، در نهایت سرمربی را انتخاب کنیم. از رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم که گمانه‌‌زنی نکرده و به ما کمک کنند تا در آرامش تصمیم بگیریم و برای فصل آینده یک تیم پرقدرت را راهی مسابقات کنیم. اولویت ما هم انتخاب یک مربی بزرگ ایرانی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مربی بزرگ ایرانی و گزینه اصلی باشگاه سپاهان امیر قلعه‌نویی است، تصریح کرد: فوتبال ایران با فوتبال اروپا متفاوت است و در اروپا حتی قبل از پایان فصل مربی جدید را انتخاب می‌کنند. ما اگر نام گزینه ایرانی را بگوییم، دردسر ایجاد می‌شود به همین دلیل بهتر است اسمی از شخص خاصی نبریم تا مشکلی ایجاد نشود. ما حتی چند بازیکن سرشناس و باکیفیت را هم مدنظر داریم که البته باید با نظر سرمربی جدید به فهرست تیم اضافه شوند.

سرپرست باشگاه سپاهان با اشاره به حاشیه‌هایی که در پی مصاحبه‌اش در مورد حضور کرانچار در تیم فوتبال المپیک ایران ایجاد شده است، اظهار داشت: از من پرسیدند که چرا کرانچار با عملکرد ضعیفی که در سپاهان داشت برای تیم المپیک انتخاب شد که من هم گفتم ممکن است همه مریبان در برخی تیم‌ها کارنامه ضعیفی داشته باشند و این دلیل نمی‌شود که بگوییم او مربی بدی است. متأسفانه از حرف‌های من طور دیگری برداشت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج