adexo3
۷۱۳۴۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شیرزادی: لیاقت کسب سهمیه آسیا را داشتیم

مدافع تیم فوتبال فولاد گفت: در طول مسابقات شرایط به شکلی رقم خورد که ما به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بودیم و لیاقت این عنوان را داشتیم اما متاسفانه با بدشانسی این اتفاق نیوفتاد.

خبرگزاری فارس: پیمان شیرزادی در مورد عملکرد فولاد در هفدهمین دوره لیگ برتر، گفت: شروع‌مان در لیگ هفدهم بسیار خوب بود. در ابتدا نمایش قابل قبولی داشتیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. در ادامه کمی بدشانس بودیم و متاسفانه نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به اهدافی که قبل از شروع فصل داشتند رسیدند، عنوان کرد: قبل از شروع فصل اهدافی داشتیم که توانستیم در لیگ هفدهم به آنها دست یابیم اما در طول مسابقات شرایط به شکلی رقم خورد که ما به دنبال سهمیه بودیم. لیاقت این کار را داشتیم. فولاد تیم بسیار بزرگی است و ما هم بسیار خوب کار می‌کردیم اما اگر برخی بدشانسی‌ها نبود می‌شد به این مهم برسیم. تلاش تمام تیم و اعضای کادرفنی برای کسب سهمیه بود.

مدافع فولاد در مورد اینکه قراردادش به اتمام رسیده است، تصریح کرد: قراردادم به اتمام رسیده است و با چند پیشنهاد جدید روبه‌رو شدم. اولویتم حضور در فولاد خوزستان است. فعلا صحبتی از سوی باشگاه نشده است و منتظر هستیم تا کار مسئولان تیم شروع شود.

وی در مورد شرایط مالی باشگاه، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط مالی باشگاه خوب است و همیشه پرداختی‌ها در موعد مقرر انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج