اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۳۵۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارتومئو: ال کلاسیکو بدون جنجال نمی‌شود

رئیس باشگاه بارسلونا پس از ال کلاسیکو گفت:داوری سخت است به همین خاطر در سال های گذشته درخواست کردیم که داوران از تکنولوژی ویدئو چک استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: شب گذشته بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ در ال کلاسیکو ۲۳۸ میزبان رئال مادرید بود که این دیدار جنجالی با نتیجه تساوی ۲ بر۲ به پایان رسید. در این دیدار بارسا از دقیقه ۴۵ بازی با اخراج روبرتو ۱۰ نفره شد.

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا پس از ال کلاسیکو گفت: داوری سخت است به همین خاطر در سال های گذشته درخواست کردیم که داوران از تکنولوژی ویدئو چک استفاده کنند. من از اینکه فصل آینده این تکنولوژی در لالیگا استفاده خواهد شد، خیلی خوشحال هستم. این تکنولوژی باعث می شود تا نتیجه عادلانه تر باشد.

وی افزود: ال کلاسیکو بدون جنجال امکان ندارد. درست که ما با اخراج روبرتو به سختی افتادیم ولی در نیمه دوم نشان دادیم که چه بازیکنان بزرگی داریم. ما فصلی عالی را پشت سر گذاشتیم و ارنستو والورده در فصل آینده با ما خواهد ماند و ما خوشحالیم که با او کار می کنیم. درباره تونل افتخاری باید بگویم که این امر به بازیکنان بستگی دارد. اگر رئال مادرید در لالیگا قهرمان می شد ما بدون شک برای آنها تول می زدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج