۷۱۴۰۵۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شرایط پرسپولیس برای فصل بعد نگران کننده است

کارشناس فوتبال ایران گفت: حتی اگر پرسپولیس در بازی برگشت الجزیره را برده و به مرحله بعد صعود کند بازهم می‌گویم شرایط این تیم برای فصل بعد نگران کننده است.

خبرگزاری میزان: امیر حاج‌رضایی درباره شکست پرسپولیس مقابل الجزیره و اشتباهات فردی برخی از بازیکنان این تیم در این بازی گفت: شرایط پرسپولیس برای فصل بعد نگران کننده است و نباید مشکلات فعلی این تیم زیر زرق و برق قهرمانی پنهان بماند. حتی اگر این تیم در بازی برگشت الجزیره را برده و به مرحله بعد صعود کند بازهم می‌گویم شرایط پرسپولیس برای فصل بعد نگران کننده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس پس از بازی دربی برگشت دچار افت شده است. این افت هم در زمینه نتایج تیم و هم فوتبالی که این تیم ارائه می‌دهد کاملا محسوس است. در هر صورت باید دلایل این افت پس از بازی برگشت با الجزیره بررسی شود.

کارشناس فوتبال ایران درباره بازی این تیم مقابل الجزیره هم تصریح کرد: نتیجه بازی برگشت مقابل الجزیره قابل جبران است اما پرسپولیس‌های در این بازی اشتباهات تیمی و فردی زیادی داشتند. اگر چه دست برانکو از نظر بازیکن با توجه به محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات محروم است اما نمی‌شود نتیجه نگرفتن تیم در این بازی را فقط مربوط به غیبت سیدجلال حسینی دانست. بسیاری از تیم‌های مطرح دنیا هم یک بازیکن خود را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در یک بازی مهم خود شاید نداشته باشند اما این به این معنی نیست که به خاطر آن یک بازیکن تیم بدبازی کرده یا نتیجه نگیرد.

حاج رضایی ادامه داد: در بازی با الجزیره اشتباهات فردی بازیکنان هم زیاد بود مثلا روی گل سوی که این تیم خورد با اینکه بازیکن پرسپولیس بازیکن حریف را همراهی می‌کرد معلوم نیست چرا بیرانوند از دروازه خارج شد. من فکر می‌کنم اشتباهات اخیر وی با توجه به در پیش رو بودن جام جهانی برای هواداران تیم ملی نگران کننده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل زیاد شدن اشتباهات اخیر او این نیست که خیالش راحت است در هر حالتی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی است، تاکید کرد: اگر بیرانوند چنین تفکری داشته باشد قطعا آسیب دیده و دچار افت می‌شود. او قطعا می‌داند که در جام جهانی و مقابل تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش بهترین جایی است که می‌تواند از آن به عنوان یک سکو برای پیشرفت خود استفاده کرده و توانایی‌های خود را نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      اینا مشتی بازیکن شکم سیر و بی خیال هستن که بدلیل محرومیت پرسپولیس ازنقل وانتقالات میدونن که باشگاه فعلا بهشون نیازداره درنتیجه هرکاری که دلشون بخواد انجام میدن.ازطرفی برانکو هم بالجبازیهاش داره تینو نابود میکنه.بخاطربازی ندادن به مسلمان وبشار رسن حاضره برادرشو به زمین بفرسته ویا تدارکاتچی تیمو بذاره هافبک وسط.
      این تیم محکوم به نابودیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه برانکودانششوداره نتیجه بدی نبوددرهرصورت صعودمیکنیم بجزصفر صفر آخه خیلی حریف ضعیفی بودکه بخادتوآزادی گل بزنه ولی باورکنین گلهاشون خیلی بهتراز کل گلهای ای چندهفته مابود.فقط فقط سانت وسانت یاپنالتی وایستگاهی واتفاقات.بازیکن مقصرنیس کسی نیس تغذیشون کنه.مسلمان بهردلیلی بازی نمیکنه به کنارتعجب میکنم بشاربه این خوبی چرانبایدفیکس باشه.

      • سلام سانسورچی لنگی فیلتر

        برانکو مثل زمانی که درتیم ملی بود افکارش تغییر ناپذیره بهمین دلیل فصل آینده افت شدیدی خواهد کرد

    • آزاد

      سانسورچی بی وژدان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج