۷۱۴۳۳۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو اشتباهش در تیم ملی را تکرار کرد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برانکو تیمش را به یک تعدادی بازیکن ثابت عادت داده و به همین دلیل هر وقت یک مهره کلیدی‌اش را نداشته باشد شیرازه تیمش از هم می‌پاشد.

مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری بحث انگیز مقابل الجزیره در حالی تن به شکست ۳-۲ داد که در ابتدا از این تیم پیش افتاده بود. این نتیجه باعث شد تا شاگردان برانکو در بازی برگشت محکوم به پیروزی باشند چون تنها پیروزی می‌تواند این تیم را به مرحله بعدی مسابقات برساند.

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت سرخ پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی گفت: اصلی ترین عامل شکست پرسپولیس غیبت سید جلال حسینی بود. قطعا اگر سید جلال در ترکیب پرسپولیس حضور داشت این نتیجه به دست نمی‌آمد. در بدترین حالت ممکن پرسپولیس گل سوم را نمی خورد و با نتیجه مساوی به تهران باز می‌گشت. چرا که سید جلال می‌توانست در دقیقه ۹۵ مدافعانش را راهبری کرده آن ضربه ایستگاهی را با یک ضربه سر خیلی ساده دفع کنند.

هافبک سابق سرخپوشان بیان داشت: مشکل کنونی پرسپولیس مشکلی است که در سالهای گذشته در تیم ملی تحت رهبری برانکو دیده می‌شد. برانکو دوست دارد و عادت دارد که تیم هایش را بر اساس یکسری بازیکن ثابت تربیت کند.در گذشته در تیم ملی هم با این موضوع مواجه بودیم و تیم برانکو فقط با یکسری بازیکن کار می‌کرد. پرسپولیس هم به همین درد دچار شده است. تا زمانی که همه بازیکنان برانکو در اختیار باشند این تیم بسیار خوب است و برای هر حریفی خطرناک. اما کافی است تا یک بازیکن کلیدی این تیم به هر دلیلی در اختیار نباشد. انگاه است که شیرازه کار تیم برانکو از هم می پاشد.

وی افزود: مثال آن همین بازی با الجزیره است. تیمی نه چندان قوی از حاشیه خلیج فارس که در غیاب سید جلال حسینی سه بار دروازه این تیم را باز کرد. برانکو نمی‌تواند در غیاب مهره‌های ثابت و به خصوص کلیدی اش نسخه‌ای بپیچد که غیبت آن بازیکن به چشم نیاید.

پیشکسوت سرخ پوشان تصریح کرد: خط دفاعی پرسپولیس همان خط دفاعی است که در ۳۰ بازی از لیگ ۱۵ گل می‌خورد و بهترین خط دفاعی می‌شود. ولی می بینیم آنها در غیاب سید جلال حسینی از یک تیم درجه دوم آسیایی سه گل می خورند و این ثابت می کند که پرسپولیس به برخی از بازیکنانش وابستگی های زیادی دارد.

داداش زاده در خصوص هجمه های وارد شده به بیرانوند بعد از خوردن سه گل بیان داشت: بیرانوند هم مقصر بود اما به اندازه خودش و نباید همه تقصیرها را به گردن او انداخت. هر دروازه بانی دوست دارد بهترین عملکردش را در هر بازی ارائه دهد. به خصوص در سال جام جهانی و در این بازی های بین المللی که مورد رصد دنیا قرار می گیرد. پس بیرانوند هم برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکردش به میدان رفته است. به اعتقاد من خط دفاعی پرسپولیس کلا باید بیشتر از این با بیرانوند هماهنگ باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خاتمه گفت: در هر صورت الان کار از کار گذشته و باید همه باشگاه و هواداران دست به دست هم بدهند تا در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنند تا تیم جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو بـــــــــــــــــــاااید بره چون بیش،از اندازه شورشو درآورده بااین نوع مسخره بازیاش،،،بقول جعفرکاشانی که ی سال پیش،گفت ،پرسپولیس،برای موفقیت در آسیا نیاز به یک مربی بزرگتراز برانکو داره ،،همه ازین حرف ناراحت شدن ولی الان دیگه همه میدونن بااین وضعیت بهتره که برانکو بره و ی مربی جدید مثل علی دایی بیاد که واقعا کار درسته

    • بدون نام

      برانکو در تیم ملی هم نشان داد که سقف آرزوهایش بلند نیست و بعد از ۲-۳ سال بی انگیزه و ایستا میشود

    • TNT2

      این میخواست جای کیروش بیاد؟

    • مجتبی

      بیرانوندها به درد تیم ملی نمی خورد ، تیم ملی به یک دروازبان باهوش نیاز دارد ، کی روش مثل برانکو نیست ، برانکو مغرور و خودخواه است همین خودخواهی باعث نابودی پرسپولیس می شود وقتی مربی که بیش از اندازه در یک تیم باشد مشکلات عدیده ای برای آن تیم بوجود می آید نمونه اش مربی آرسنال ، آخرش اخراج شد .

    • محسن

      برانکوی لجباز از تیم برو

    • بدون نام

      هیچ ربطی ندارد اگر بازیکنان را تعویض میکرد یا یک ترکیب دیگه پیچید نتیجه بدتر هم میشد پرسپولیس مشکل آمادگی جسمانی دارد برانکو اگر بخواهد در سال اینده در رقابت قهرمانی با استقلال حضور داشته باشد باید مانند شفر بدنساز خود را عوض کند چون تمرینهای مارکو برای بازیکنان تکراری شده و نحوه تمرینات بدنسازی باید با حضور یک بدنساز جدید خارجی تعغیره کند اگر برانکو همچنان بر ادامه کار مارک و اصرار کند اولین قربانی خودش خواهد بود

    • یونس پرسپولیسی

      چقدر کارشناس داریم، خداوکیلی فقط حرف میزنید از هیچی هم سر در نمیارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که بلدی بگو مشکل بد بازی کردن پرسپولیس چیست چرا دو تا مهاجم الجزیره با دو تا پاس از ۹ بازیکن پرسپولیس به راحتی عبور کردن دروازه این تیم را باز کردن اگه ضعف بدنی نیست بد چیه

    • بهنام

      ایولا دقیقا

    • بدون نام

      اگه پرسپولیس بتونه کی‌روش رو بیاره حتما قهرمان اسیا میشه به شرطی که کی‌روش افتخار بده خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج