اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۴۳۶۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

خوش شانس‌ترین بازیکن فصل؛ تعویض ناخواسته

 مصدومیت داریوش شجاعیان، فرصتی برای علی قربانی شد تا دقایق بیشتری را در یکی از حساس‌ترین بازی‌های استقلال در آسیا حضور داشته باشد.

وب‌سایت نود: علی قربانی بازیکن استقلال بازیکن خوش‌شانسی است چون حتی اگر شفر هم نخواهد باز هم او در ترکیب استقلال قرار می‌گیرد! با وجود حضور علی قربانی، شفر تصمیم گرفته بود در غیاب تیام برای بازی مقابل ذوب‌آهن بدون مهاجم به میدان برود و از فرشید اسماعیلی به عنوان مهاجم کاذب استفاده کند. با این حال یک اتفاق و مصدومیت زودهنگام شجاعیان باعث شد تا شفر مجبور شود علی قربانی را وارد بازی کند و او را در خط حمله قرار دهد. این چندمین باری است که این اتفاق برای مهاجم آبی‌ها رقم می‌خورد.

در دیدار مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا و خونه به خونه در جام‌حذفی، علی قربانی به دلیل مصدومیت تیام وارد میدان شد و در بازی با سایپا به دلیل مصدومیت سجادشهباززاده. در این بازی هم شجاعیان مصدوم شد تا شفر مجبور به تغییر سیستم تیمش شود، مثل بازی با سیاه‌جامگان که شفر، تصمیم به تعویض زودهنگام شجاعیان گرفت و قربانی را به میدان آورد. البته در آن بازی تعویض شفر ربطی به مصدومیت نداشت و تاکتیکی بود.

علی قربانی یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود در لیست شفر برای فصل آینده قرار ندارد و این موضوع با توجه به تصمیمات شفر در این فصل هم کاملا قابل حدس است. با این‌حال از زمان حضور این مربی بدلیل مصدومیت بازیکنان مختلف یا از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و یا از میانه بازی در خط حمله استقلال قرار گرفته است. شاید همین اتفاقات و مصدومیت‌ها و محدودیت‌های نقل و انتقالات در نهایت به ماندن او در استقلال برای یک فصل دیگر هم منجر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای شفر
      خداییش اگه این نکبتو نذاری، راحت تری...
      ده نفره بازی کن، اینو نذار

    • مهدی

      سرش کم

    • بدون نام

      به حضرت عباس اگه یدونه بز داشتم دست علی قربانی نمیدادم پول مفت خداااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج